Onlangs Tubthumping van Chumbawamba gehoord en moest meteen terugdenken aan Fifa World Cup 1998 dat ik oneindig veel heb gespeeld

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Footman WarsWarcraft 3 custom maps.
De tijd dat Dota nog gewoon een Warcraft 3 custom map was, I remember.

Pure elektronica is nog altijd veel robuuster dan alle huidige microcontrollers, zeker als daar de hele tijd software updates op gebeuren.Die oude philips cd spelers met DAC TDA-1540 of TDA-1541 !! Er gaat niet boven.
Dat is nog kwaliteit en waar de nieuwe blijven hangen op krassen spelen deze meestal door alles door
Dat bestaat nog steeds, en die vliegen er nog steeds af
.
Naar die plastic speeltjes in de Happy Meals bij McDonald's. Blijkbaar zijn dat tegenwoordig dus gewoon kartonnen figuurtjes die ge zelf in elkaar mooist plooien en natuurlijk niet bestand zijn tegen spelende kleuters.
Kon dus ook wel in de ergernissen-thread.
Wist dit niet, best triest voor de klein mannen :-(![]()
McDonald's to phase out plastic toys in Happy Meals worldwide by 2025
McDonald’s plans to reduce the plastic in its Happy Meal toys worldwide by 2025.www.latimes.com
Vroeger:
Bekijk bijlage 11947
Nu:
Bekijk bijlage 11949
Gewoon plastieken rietjes alleen al.Naar die plastic speeltjes in de Happy Meals bij McDonald's. Blijkbaar zijn dat tegenwoordig dus gewoon kartonnen figuurtjes die ge zelf in elkaar mooist plooien en natuurlijk niet bestand zijn tegen spelende kleuters.
Kon dus ook wel in de ergernissen-thread.
Ik weet niet of dat je Pas de deux onder charme kunt plaatsen. Eerder onder: ‘maar goed dat zot zijn geen pijn doet’.Algemeen nostalgisch naar het Eurosong Festival dat vroeger wat meer charme had.
Legendarisch optreden van Pas de Deux:
jaaaa het land van hoogland met de peter!!!! En dan de goeie topradio erbijHet Land van Hoogland

En vooral diepe respect voor die man toen omdat em samen was met Joyce de Trochjaaaa het land van hoogland met de peter!!!! En dan de goeie topradio erbij![]()
Mohaa/Spearhead anno 2002-2004De hele avonden CoD2 met de 'clanmates' vroeger. Het ene warke na het andere, 2v2, 3v3, 5v5.. UUUUREN versleten. Ondertussen op ander scherm Football Manager openstaan. Veel te veel tijd doorgebracht zo
![]()

Gij zijt misschien sarcastisch maar voor mij is dat echt wel pure nostalgie. Gelukkig kunnen we al 2jaar terug de sfeer opsnuiven met hun pop up.Het Dadipark![]()
Not at all hoorGij zijt misschien sarcastisch maar voor mij is dat echt wel pure nostalgie. Gelukkig kunnen we al 2jaar terug de sfeer opsnuiven met hun pop up.