Coolguy
Well-known member
Ik miste in het filmpje zijn 'des graaaaaaands accords exceptionnelles' poepeloerezat na de verkiezingenMichel Daerden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik miste in het filmpje zijn 'des graaaaaaands accords exceptionnelles' poepeloerezat na de verkiezingenMichel Daerden

Hahahaha ja! Uiteindelijk was dat nog eens waal waar je waar voor je transfers voor kreeg!Ik miste in het filmpje zijn 'des graaaaaaands accords exceptionnelles' poepeloerezat na de verkiezingen![]()
Revolution en Bumpers waren toen place to be en Tropical dacht ik. Amai jong en onbezonnen2 keer geweest met de bus . Pfffft ni te doen![]()

Ben vroeger ook een paar jaar naar Lloret del Mar op feestvakantie geweest.
Dat waren ook gouden tijden.
Moef Gaga of zoiets en de Sint trops dacht ik zaten wij. En dan pita van de bonte koe.Revolution en Bumpers waren toen place to be en Tropical dacht ik. Amai jong en onbezonnen![]()
bonte koe zegt me niets. Sint trops en Moef Gaga wel.Moef Gaga of zoiets en de Sint trops dacht ik zaten wij. En dan pita van de bonte koe.

Toen stond ik nog om 9uur op om naar Samson te kijkenbonte koe zegt me niets. Sint trops en Moef Gaga wel.
Het was Juli 1990 toen we er waren![]()
. Daar ben ik geen fan van dus konden ze niet onder mijn duiven schieten.Toen stond ik nog om 9uur op om naar Samson te kijken

'mama, de koning is dood'Toen stond ik nog om 9uur op om naar Samson te kijken
Wij waren toen net op reis in de Ardennen. Heel het hotel zat in de bar.'mama, de koning is dood'
Geen Samson die dag :-(
Om te vieren?Wij waren toen net op reis in de Ardennen. Heel het hotel zat in de bar.
Nee om Samson te kijken natuurlijk.Om te vieren?
En het gemis van een zondagmorgen zonder Samson te verdrinken.Nee om Samson te kijken natuurlijk.
.Ik de zwarte.Ik was altijd de rode![]()
Vanessa Marcil
Zo maken ze ze niet meer.

Vanessa Marcil![]()
.