Waar ben jij nostalgisch naar?

matras vorig jaar in mei vervangen en is niet verbeterd. misschien eens veranderen van kussen maar als ik in een hotel slaap is het hetzelfde.
rug laten onderzoeken en zit met sleet in een ruggewervel maar niet om te zeggen dat ik er zoveel last zou moeten van hebben.
misschien dat ik nu eens probeer met mijn bureaustoel te veranderen daar ik daar toch gemiddeld 8 uur per dag op zit
We hebben een tempur matras. En eens je dat gewoon bent...
Ook vaak last gehad met mijn nek en sinds vorig jaar een auping kussen gekocht van 150 knotsen . En nu geen last meer

Er zijn zo van die youtube filmkes die al jaaaaren meegaan en waar ge kunt naar blijven kijken

dees is er ook zo eentje :LOL:

Oh dat was zalige tv :love:

Op dit forum moet er toch iemand zijn die Kenny Bossier kent? Hoe zou het met hem zijn?
de pool planet was precies toch de place2be :unsure:

en die blind date had ik nog niet gezien, volledig strijk :ROFLMAO: Ik heb precies den indruk dat ze tegenwoordig toch sneller rijp zijn. Die waren geloof ik 19/20 jaar maar ik had eerder zo geschat op 13/14 jaar gezien hun gedrag.

Laatst bewerkt:
Ow god die filmkes :ROFLMAO:. Die gaan inderdaad al jaaaaaaaaren mee en zullen (jammer genoeg voor die mensen) nooit meer verdwijnen.

Het doet mij opeens aan zeevissen en bakbonen ofzoiets denken. Dat was ook zo een zalig cringy programma.

matras vorig jaar in mei vervangen en is niet verbeterd. misschien eens veranderen van kussen maar als ik in een hotel slaap is het hetzelfde.
rug laten onderzoeken en zit met sleet in een ruggewervel maar niet om te zeggen dat ik er zoveel last zou moeten van hebben.
misschien dat ik nu eens probeer met mijn bureaustoel te veranderen daar ik daar toch gemiddeld 8 uur per dag op zit
Hier was het tempurkussen van 150 euro een grote hulp. 10j hetzelfde kussen, nog steeds heel goed van kwaliteit!

Hier was het tempurkussen van 150 euro een grote hulp. 10j hetzelfde kussen, nog steeds heel goed van kwaliteit!
Het verschil in gewicht aan vezels dat dat kussen is verloren door mechanische slijtage,of nog slijtage in het algemeen(hoofdzweet en dergelijke, sorry voor het fake news dat alleen mechanische slijtage hoofdkussenvezels vernietigt, dat is bij deze uit de wereld geholpen) werd inmiddels vervangen door mijtenkak. En zo blijft dat kussen stevig.Het is het schip van Theseus, maar dan met mijtenkak.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk is dat toch maar weird hé, die televisieprogramma's over het seksleven van minderjarigen... Béétje fout.

Terug
Bovenaan