Waar ben jij nostalgisch naar?

club-dorothee-sitcoms-dessins-animes.jpg

En alles van Hanna Barbera
hanna-barbera.jpeg

971eb4b236fc889f4eddd352f6738796.jpg

Wij moesten onze toevlucht zoeken tot de Franse en Nederlandse tv.

0000002202_Het-Klokhuis-19881212-00_1_0.jpg
Damn wie keek er NIET naar Club Dorothé vroeger... en Les Minikeums, Dragonball 2 in 't Frans,...

Kent iemand deze nog:

Da's ook hoe ik Frans leerde vroeger. Ik sprak toen beter Frans dan nu waarschijnlijk :laugh:

EDIT: Dorothée is van 1953 blijkbaar. Die is ouder dan mijn pa. Daar verschiet ik toch van.

Laatst bewerkt:
Les Musclés, le Jackie Show (die voor mij altijd een flits Glenn Medeiros in zijn blauw truike geeft). Ik heb vorig jaar ergens eens uit nieuwsgierigheid die mensen gegoogled en geschrokken van hoeveel er niet meer zijn. Best triest, Arianne en een paar van de Musclés al weggevallen.
Bioman, die Power Rangers van den Aldi en de Zodiac, ik was helemaal weg van die met zijn lang donker haar 😍

Och en op de Jaarbeurs in Roeselare zo een pakket met oude postzegels of oude munten mogen kopen. Ik heb laatst nog een kadertje gevonden waar mijn vader een briefje Duitse Marken uit 1919 had ingestopt want ik was zo trots dat die in mijn pak zat.

Chevalier De Zodiac godverdomme, dat was de shit :love:. Niet dat oeverloos gezeik van Dragon Ball (al dan niet Z) waar ze 3 afleveringen zagen en "opladen" om dan 1 move te doen.

Is blijkbaar ne recente remake van, wel niet gezien.

Chevalier De Zodiac godverdomme, dat was de shit :love:. Niet dat oeverloos gezeik van Dragon Ball (al dan niet Z) waar ze 3 afleveringen zagen en "opladen" om dan 1 move te doen.

Is blijkbaar ne recente remake van, wel niet gezien.
Phoenix was mijn favoriet
Heb je trouwens de nieuwe serie op netflix gezien?

phoenixikki1_2.jpg

Uren aan een stuk naar Eurosport liggen loeren. Dingen zoals tennis, snooker, of bv biatlon tijdens de winterspelen. Wat kon het leven vroeger toch heerlijk eenvoudig en traag zijn.

Terug
Bovenaan