Waar ben jij nostalgisch naar?

Duidelijk een uitgebreid gezond assortiment
Er is toch effectief minder keuze voor kinderen hoor. De helft van die ontbijtgranen zijn gericht op volwassenen met een healthy *kuch* lifestyle.

Die crunch 😍

shutterstock_1020368110.jpg

Ik heb dat op solder. Maar ik mag wel aan niks komen of ieder stukje plastiek verpulvert.
Ja, die plastiek gaat na 30 jaar gewoon kapot. Is enorm broos en breekt bij het minste. Zelfde bij GI-Joe en co...Vooral oiv zonlicht. Begint dan nog eens te verkleuren ook...Enorm spijtig, maar kan het niet wegdoen. Zoveel uren mee gespeeld. Leuke herinneringen. Zal de GI-Joe verzameling ook ns fotograferen.

De Sunkist tetra brikjes die ik als kind mee naar school nam. Zeker de tropical versie vond ik heerlijk. Dat was ook echt iets om naar uit te kijken tijdens de middagpauze, al helemaal in de zomer.
Tegenwoordig zijn scholen gezondheidsdictaturen waar er alleen nog water en fruit genuttigd mag worden, of een gortdroge koek als je geluk hebt.

Edit: en af en toe de klap van een opgeblazen en vervolgens met de voet tot "ontploffing" gebracht brikje die over de speelplaats galmde :bow:
Sukist met kersensmaak. :drool:
Wat is daar eigenlijk van geworden? Ik kan me herinneren dat in de jaren '90 vrij veel variaties van Sukist verkrijgbaar waren -vooral dan in de Unic, nog zo'n nostalgiewinkel-, maar opeens was dat verdwenen.
Idem met Punica.

vergeet je tandenborstel niet show

sleutels van ford boyard....

medisch centrum west

dan die show daar met die Bart de graaf, die kerel die niet groot of ouder werd, .... naam ontglipt me

Hollandse TV was echt awesome toen.

club-dorothee-sitcoms-dessins-animes.jpg

En alles van Hanna Barbera
hanna-barbera.jpeg

971eb4b236fc889f4eddd352f6738796.jpg

Wij moesten onze toevlucht zoeken tot de Franse en Nederlandse tv.

0000002202_Het-Klokhuis-19881212-00_1_0.jpg
Veel Club Dorothée gekeken toen ik 6-7 jaar was, en eigenlijk helemaal niets begreep van Frans. Alles was gedubd ook dus het was vooral prentjes kijken. Sesamstraat, en later het Jeugdjournaal gevolgd door Het Klokhuis op een of andere Nederlandse zender was ook vaste kost.

Laatst bewerkt:
Veel Club Dorothée gekeken toen ik 6-7 jaar was, en eigenlijk helemaal niets begreep van Frans. Alles was gedubd ook dus het was vooral prentjes kijken. Sesamstraat, en later het Jeugdjournaal gevolkd door Het Klokhuis op een of andere Nederlandse zender was ook vaste kost.
Villa Achterwerk was nog zoiets uit die tijd.

De Sunkist tetra brikjes die ik als kind mee naar school nam. Zeker de tropical versie vond ik heerlijk. Dat was ook echt iets om naar uit te kijken tijdens de middagpauze, al helemaal in de zomer.
Tegenwoordig zijn scholen gezondheidsdictaturen waar er alleen nog water en fruit genuttigd mag worden, of een gortdroge koek als je geluk hebt.

Edit: en af en toe de klap van een opgeblazen en vervolgens met de voet tot "ontploffing" gebracht brikje die over de speelplaats galmde :bow:
Hier waren dat die gele "sapkes" van den Aldi, Orangen stond daarop denk ik? Hemels :love:
Ik geef mijn kinderen stiekem soms zo een Madeleineke met chocola al ingebakken mee naar school :coolbrows: .
Er is toch effectief minder keuze voor kinderen hoor. De helft van die ontbijtgranen zijn gericht op volwassenen met een healthy *kuch* lifestyle.

Die crunch 😍

shutterstock_1020368110.jpg
Crunch was zalig, die tabletten chocola daarvan ook.
Villa Achterwerk was nog zoiets uit die tijd.
:love:

Ik keek ook veel BBC op zondagmorgen, waren zo 2 mannen (tweeling) die die show presenteerden, maar weet totaal niet meer hoe dat noemde.

Ja, die plastiek gaat na 30 jaar gewoon kapot. Is enorm broos en breekt bij het minste. Zelfde bij GI-Joe en co...Vooral oiv zonlicht. Begint dan nog eens te verkleuren ook...Enorm spijtig, maar kan het niet wegdoen. Zoveel uren mee gespeeld. Leuke herinneringen. Zal de GI-Joe verzameling ook ns fotograferen.
Gi Joe zalig.. Daar heb ik jammer genoeg niks meer van. Had ik ook enorm veel van.

Action man heb ik wel nog.

Terug
Bovenaan