Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik begin een patroon te zien. Bacardi Breezer, Thunderdome jaske.Ah, den Unic in centrum-Boechout. Na school een zak chips gaan halen en Bacardi breezer.
Woke before it was cool.
Anderzijds hadden mijn ouders toen ik 18j was, een gezamenlijk inkomen van 60.000 bef.
(En een afbetaald huis!)
.Euhm daar maak je nu nog zeker indruk mee. Dat is 2500€ netto. Zeker als je zegt dat je dat loon al 30j geleden verdiende.Ik weet nog hoe toen ik student was mijn vader altijd afkwam dat persoon X die we kenden jaren daarvoor (zal dan jaren 90 zijn) al 100 000 BEF had per maand. Netto hé.
Daarmee maak je nu niet echt indruk meer (minst van al in de bruto-loon thread).
#metooMuilen op de fuif.
Toe komen, wat pinten klieven en dan als het laat genoeg werd, met de vriendenhoop eens rondgaan op de fuif, zien of er ergens knappe grieten stonden, daar wat in de buurt gaan staan "dansen", en dan een half uur later gezellig muilen. Na een tijdje weer verder en het volgende groepje dames zoeken
Schoon tijden, iedereen wist dat het gewoon maar voor te muilen was, geen verplichtingen, geen verdere bedoelingen, niets nummers uitwisselen, van facebook was nog geen sprake, soms wist ik de naam van dat meisje niet eens.
Voor de aankoop van een ander huis vorig jaar, heb ik mijn vader (die meerdere huizen zelf heeft gezet) eens meegenomen op een roadtrip doorheen Wallonië, in de streek waar ik aan het zoeken was en ongeveer 10 huizen getoond die ik bezocht had of opgevolgd had, zodat hij kon zien (en uitleggen aan mijn moederJa, ik hoor mijn vader nog zeggen toen ik de koop gesloten had van mijn woning voor 280+k zonder BTW... wat is hier van goud want uw woning is kleiner als mijn garage.
Was toen toch wel effe pissed.
) wat de huidige markt was, ook in de streek net over de taalgrens.
Speelgoedwinkel christiaensen
![]()
Nooit geweten dat het vroeger die naam had.En de Dreamland had als kind nog meer charme toen hij nog Droomland heette![]()

Ik en mijn naasten zeggen daar nog steeds Droomland tegenNooit geweten dat het vroeger die naam had.
Thuis werd het altijd zo genoemd, maar dacht dat dit aan het slechte Engels van mijn ouders lag...![]()

Vriezen mag het eens doen, maar ik heb liever geen sneeuw. Mijn botten schreeuwen nu al moord en brand als het vriest, laat staan hoe ze tekeer gaan, als er sneeuw bijkomt. Ik pas.
Sneeuwbotten kopen he
Die was ik rats vergeten!
En de Dreamland had als kind nog meer charme toen hij nog Droomland heette![]()
![]()
Nooit geweten dat het vroeger die naam had.
Thuis werd het altijd zo genoemd, maar dacht dat dit aan het slechte Engels van mijn ouders lag...![]()
Ik en mijn naasten zeggen daar nog steeds Droomland tegen
Maai Inglish es wel goewd hé

Haha, hoeveel dat ik met mijn neef daar niet mee gespeeld heb.Speelgoed van de 80's en early 90's was toch iets anders als nu (heb zelf kids ondertussen).![]()
Inderdaad de Lima, wij zeggen dat er nu zelfs nog tegen.Daarvoor was dat zelfs de Lima