Wij gingen vooral voor de vrouwen naar de discotheek, maar anno 2021 ben ik content dat er nooit eentje heb leren kennen. Veel schone vrouwen uit die tijd zien er anno 2021 echt afgeleefd uit.
I dodged some serious bullets

Ge ziet da in veel van die filmpkes, ze pikken der express de fermste tussenuit. Shrek 2 en Shrek 3 kwamen nooit in beeld

, enfin ze haalde de cut niet.
Wel leuke tijd en plezante muziek nog. Anno 2021 geeft dat wel een retro gevoeltje.
Och zot. wat ik hier nog op mijn schijven vind \\192.168.1.51\music\pre 2011\Dj Pedroh - 11 Years the Oh Part1.WMA
Blijkbaar ook vindbaar op youtube.
Ik had in den tijd een lidkaart van quasi elke discotheek in Vlaanderen maar vond the Oh met momenten toch wel een strekenkot.
Al die discotheken, daar schiet ook nog maar amper iets van over. Sotto's, Kokorico, Cherry Moon, Café Local, La Rocca, Highstreet, den Boccaccio, voor de week erna te staan stampen in den Lagoa.
En allemaal quasi één per één pijlsnel naar beneden. In Local zaagt ge dat echt kei hard, waar er vroeger vier schaars geklede dames met regelmaat op een verhoogske wat danskunstjes toonden was het tegen 't einde één, max twee niet echt al te vettekes en nog maar 2x per avond. (Zou er niet echt van verschieten dat dat verstiare personeel was)
Als ik achteraf terug kijk denk ik dat mijn ouders in den tijd serieus met mij hebben afgezien.