Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over hoe gekwetst ze waren omdat het uit was met hun lief of zo.Of wanneer je wéér eens een blauwtje liep en dan stoere metallyrics postte over dood en verderf.Op msn had iedereen zo ook een beetje melige shit achter hun naam staan.Over hoe gekwetst ze waren omdat het uit was met hun lief of zo.
Was nog al een tijd mijn vader had een garage 2dehands wagens en ik mocht mee zoeken naar interessante wagens.De Koopjeskrant
Oh! Castlequest, Dominion, Travian, …De goeie oude online text spelletjes
Dit spel hieronder bestaat trouwens nog steeds en als je daar iemand tegenkomt met de nicknaam Makila (inactieve speler) ...
Er bestaat maar één Makila in deze wereld !!!!
![]()
op vrt max staat dit als niet beschikbaar?Nefast voor de feestvreugde.
Van de kliek van In de gloria/Het eiland, maar in tegenstelling tot die twee series niet tot ons televisisch erfgoed gaan behoren. Ik heb het enkel gezien toen het oorspronkelijk uitgezonden werd maar je kan het nu blijkbaar bekijken op vrt max. Toch eens checken of het na meer dan 20 jaar de tand des tijds heeft doorstaan.
JawaddeVroeger in Vilvaure in de Leuvensestroat, woile ginge da altoid onze video's huren samen me ne videobox, e ga had doar oek een apaat koteke veu diegene die den erotische toer wou opgoan
VRT heeft Adriaan Van Hoof toch op de shitlist gezet? Lijkt me sterk dat ze het nog zouden beschikbaar maken.op vrt max staat dit als niet beschikbaar?
Ik wil deze reeks ook al terug zien sinds de originele uitzendingen begin 2000
Foto's zijn zalig maar tegelijkertijd ook het pijnlijke besef dat die sfeer/dat moment/die fysiek (Nog eens een schoendoos vol oude foto's open gedaan. Enige tijd geleden heb ik er een hoop gekregen van mijn ouders. Foto's van mijn prilste beginjaren tot ergens begin 20. Ook wat brieven van op skivakantie tussen mijn ouders en mezelf. Trip down memorylane. Waar zijn al die jaren heen? Het gaat soms verdomd snel, zeker als je zelf een kind hebt rondlopen dat nu ook aan de lopende band herinneringen opbouwt waaraan ze later nostalgische herinneringen zal hebben en ook zal mijmeren waar al die jaren heen zijn. Zelf ben ik dan ook weer een heel stuk ouder en zijn mijn ouders er zelf wellicht niet meer. En wie weet wie nog allemaal in mijn omgeving. En dan is het mijn beurt.
But not yet, not yet!
) nooit meer terugkeert.Nee, dat moment niet, maar het gevoel wel. Zoals een zintuigelijke sensatie een herinnering kan oproepen kunnen foto's dat ook en dat is wel goud waard vind ik. Mochten die ooit verloren geraken zou ik daar veel hartzeer van hebben. Als mijn dochter wat ouder is wil ik daar wel eens samen doorgaan en ze wat "familiaal geheugen" meegeven.Foto's zijn zalig maar tegelijkertijd ook het pijnlijke besef dat die sfeer/dat moment/die fysiek () nooit meer terugkeert.
op vrt max staat dit als niet beschikbaar?
Ik wil deze reeks ook al terug zien sinds de originele uitzendingen begin 2000