Waar ben jij nostalgisch naar?

Was pertang m'n lievelingsstraatje vroeger. De Christiaensen , As Adventure , Panos , Fotokado , ingang naar de galerij en doorgang naar de TTwijk.
Daar lag als ik me goed herinner ook een Yves Rocher. Daar moest ik altijd met m'n bomma mee naar binnengaan. En stinken dat dat daar deed.
Goei herinneringen. :smile:
Idd. En dan nog de kinepolis om de hoek.
Nu staat daar de helft leeg

Het demoschijfje bij de gamebladen. Hopen dat je computer het kon draaien. Of toen we thuis een nieuwe gezinscomputer bestelden liet ik subtiel vallen dat ik F.E.A.R. wou spelen dus werd hij zeker zwaar genoeg gemaakt om het spel te draaien. Dat was een enorme sprong in capaciteiten tegenover onze vorige computer en ik was gefascineerd door de graphics. Het spel was ook machtig.

Willy's en Marjetten en Neveneffecten. We waren er onlangs op café over bezig. Hoe ik buikpijn had van het lachen tijdens dat trouwfeest :laugh:

We hebben binnenkort bij iemand thuis een W&M marathon ingepland, mét zalmtoastjes en Orvallekes :love:

Het demoschijfje bij de gamebladen. Hopen dat je computer het kon draaien. Of toen we thuis een nieuwe gezinscomputer bestelden liet ik subtiel vallen dat ik F.E.A.R. wou spelen dus werd hij zeker zwaar genoeg gemaakt om het spel te draaien. Dat was een enorme sprong in capaciteiten tegenover onze vorige computer en ik was gefascineerd door de graphics. Het spel was ook machtig.
Bij ons waren dat de demodisketten zelfs :D ... van de PC Format. Nu...ik kan me niet herinneren dat we spelletjes niet konden spelen omwille van de hardwarespecs van onze PC. Dat was een 386SX en PC Format koos zijn demo's nogal voorzichtig. Die problemen kwamen pas nadien met de demoCD's.

Chocolade sigaretten

DsOGprBWsAA72i4.jpg

Dochterlief (2j3m) begint het echt wel leuk te vinden om voorgelezen te worden uit strips van Jommeke en bladert er ook graag zelf in. Besef dat ik ze zelf ook graag lees en denk terug aan de zomers bij mijn grootouders.

Gelukkig zijn de strips makkelijk tweedehands te vinden.

Dochterlief (2j3m) begint het echt wel leuk te vinden om voorgelezen te worden uit strips van Jommeke en bladert er ook graag zelf in. Besef dat ik ze zelf ook graag lees en denk terug aan de zomers bij mijn grootouders.

Gelukkig zijn de strips makkelijk tweedehands te vinden.
Jommeke altijd verkozen boven Suske en Wiske.
Rode ridder kwam hier ook vaak voorbij.

Ik zou eigenlijk eens willen beginnen aan kuifje. Tot grote schande nog nooit een album ervan gelezen

Laatst bewerkt:
Die demo cd-roms ja... Hoe dikwijls heb ik niet die ene level van Mysteries Of The Sith gespeeld die toen overal bijzat, bij elk computerboekje.

Herinnert iemand zich nog die Twilight cd-roms? Met al die compressed games en software op? Tot 's nachts op de Pentium 266 Mhz met 16 MB ram spelen en dan naar school.

Die demo cd-roms ja... Hoe dikwijls heb ik niet die ene level van Mysteries Of The Sith gespeeld die toen overal bijzat, bij elk computerboekje.

Herinnert iemand zich nog die Twilight cd-roms? Met al die compressed games en software op? Tot 's nachts op de Pentium 266 Mhz met 16 MB ram spelen en dan naar school.
Mijn pa bracht die altijd mee van zijn werk vroeger :p Mooie tijden

Ik heb nog een hele collectie Twilight en Crazy Bytes cdroms achteraf allemaal geript naar iso. Die heb ik nog steeds. Pure nostalgie ja. Carmageddon stond op Twilight 13, dat weet ik nog.

25 jaar geleden had ik een Plextor cd writer (4x, met buffer underrun protection!) en kopieerde ik Twilight cdroms voor kinderen op school aan 500 fr/stuk. Hoewel de Plextor toen 12000 fr kostte (ik weet het nog goed) verdiende het zichzelf heel snel terug.

Ik deed dat met een tooltje genaamd Cdrwin. Die had ook de mogelijkheid om bin/cue en mp3/cue’s te branden. Dat was toen revolutionair.

Terug
Bovenaan