Waar ben jij nostalgisch naar?

Ik ben vooral nostalgisch naar 1) geen zorgen hebben 2) goede nachtrust en 3) het gevoel dat "the world is your oyster" is. In essentie terug naar de periode dat ik 18-22 jaar oud was.

Ik zou graag de oude speelgoedwinkel hier in de winkelstraat nog eens kunnen betreden.
De bakjes en schabben vol G.I. JOE en consorten... wat een tijd :love2:

- De videotheek van "Bert Bibber" (dat waren niet allemaal gewone videos lol .. achter de toog lagen er .. ) en mijne nonkel die dan ne moto ging kopen bij die kerel en die was dan serieus opgedreven. Vroem vroem!
- Zuigplekken rond mijne nek :unsure: en dan moederlief die daarop uit kwam en zei: Zedde nu nog altijd samen met da mens. Lol.
- 13 vodka shots drinken en tegen ne vriend plots verbaasd zeggen: Die gast naast mij waar is die gebleven?
- Samen met ne maat die toen bij de rijkswacht was 2 gasten verdrijven die aan het wildplassen waren door te dreigen met een boete (om dan zelf met twee te gaan wildplassen)
- De ijsbaan in Heist terroriseren. Helaas waren mijn maten altijd met de meisjes weg (ik was daar miserabel in lol) maar leuk was het wel

Laatst bewerkt:
Same. Zou zo graag nog es rondlopen in "den embany".

You member @zwarten ?
Bij ons was dat een “Christiaensen”.

IMG_2883.jpeg

Urband legend goes dat Christiaensens van de echtgenote (of toch de familie van) van bingokoning Willy Michiels was

De Christiaensen in Hasselt had vaak ook van die grote displays met Lego en Playmobil.
Vaak staan gapen aan zo ne bak waarin een volledige legostad inclusief rijdende trein tentoongesteld stond.
Om dan tot het besef te komen dat de Sint niet zo veel centen had om dat allemaal te brengen en dat ik al blij mocht zijn dat ie de nieuwe brandweerkazerne bracht.

Jeugdtrauma's. :biglaugh:

De Christiaensen in Hasselt had vaak ook van die grote displays met Lego en Playmobil.
Vaak staan gapen aan zo ne bak waarin een volledige legostad inclusief rijdende trein tentoongesteld stond.
Om dan tot het besef te komen dat de Sint niet zo veel centen had om dat allemaal te brengen en dat ik al blij mocht zijn dat ie de nieuwe brandweerkazerne bracht.

Jeugdtrauma's. :biglaugh:
Als je dan nu in dat straatje komt waar Christiaensen gelegen was, is het huilen met de pet op.

Als je dan nu in dat straatje komt waar Christiaensen gelegen was, is het huilen met de pet op.
Was pertang m'n lievelingsstraatje vroeger. De Christiaensen , As Adventure , Panos , Fotokado , ingang naar de galerij en doorgang naar de TTwijk.
Daar lag als ik me goed herinner ook een Yves Rocher. Daar moest ik altijd met m'n bomma mee naar binnengaan. En stinken dat dat daar deed.
Goei herinneringen. :smile:

Terug
Bovenaan