Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In dezelfde categorie: exotische liefde.De kwaliteits tv die we hier in Vlaanderen tevoorschijn toveren, met gratis de crème de la crème van kandidaten erbovenop.

en dan moederlief die daarop uit kwam en zei: Zedde nu nog altijd samen met da mens. Lol.Ik zou graag de oude speelgoedwinkel hier in de winkelstraat nog eens kunnen betreden.
De bakjes en schabben vol G.I. JOE en consorten... wat een tijd![]()
i member.
Bij ons was dat een “Christiaensen”.
Same, ging daar achter mijn pc games en power unlimited boekskes
Same, ging daar achter mijn pc games en power unlimited boekskes
De tijd dat er nog hopen sinterklaasboeken in de brievenbus staken.
Zelfs als volwassene bladerde ik er daar graag eens door.
Mocht, den Embany!
Speelgoedwinkels
In mijn opgroeistad was dat "de LIMA"![]()

Als je dan nu in dat straatje komt waar Christiaensen gelegen was, is het huilen met de pet op.De Christiaensen in Hasselt had vaak ook van die grote displays met Lego en Playmobil.
Vaak staan gapen aan zo ne bak waarin een volledige legostad inclusief rijdende trein tentoongesteld stond.
Om dan tot het besef te komen dat de Sint niet zo veel centen had om dat allemaal te brengen en dat ik al blij mocht zijn dat ie de nieuwe brandweerkazerne bracht.
Jeugdtrauma's.![]()
Was pertang m'n lievelingsstraatje vroeger. De Christiaensen , As Adventure , Panos , Fotokado , ingang naar de galerij en doorgang naar de TTwijk.Als je dan nu in dat straatje komt waar Christiaensen gelegen was, is het huilen met de pet op.