Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

• Tadej Pogačar

• Primož Roglič

• Jai Hindley

• Richard Carapaz

• Simon Yates

• Remco Evenepoel

• Enric Mas

• Mikel Landa

• Nairo Quintana

• Iemand anders

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Het stuk dat nu toch komt is toch een typisch Remco parkoers? Wel zwaar maar niet extreem steil meer.
Roglic kan nog wel wat secondjes pakken best case, maar ik zie hem toch Remco niet uit de roze trui krijgen.

Lopez valt aan, ik zou hem laten rijden.

Het stuk dat nu toch komt is toch een typisch Remco parkoers? Wel zwaar maar niet extreem steil meer.
Roglic kan nog wel wat secondjes pakken best case, maar ik zie hem toch Remco niet uit de roze trui krijgen.

Lopez valt aan, ik zou hem laten rijden.
Boven de 2k veel minder zuurstof in de lucht, kan vreemde dingen doen met een lichaam.

Die 2000m grens is toch ook wel gewoon omdat het zo'n schoon getalleke is. Afhankelijk van persoon tot persoon is het toch pas vanaf de 2400m dat ge echt grote verschillen begint te voelen.

Ik kan me niet voorstellen dat Roglic niet meespringt met Mas wanneer die zich echt goed voelt....
Inderdaad Roglic gewoon toch iets minder dan gisteren, anders had hij echt proberen mee te springen. Remco moet zich nu niet druk maken en het verschil binnen de perken houden (tov Mas).

Allé ik zeg niet dat Roglic straks niet meer gaat aanvallen, maar als hij kon meespringen had hij dat gedaan.

Terug
Bovenaan