Roglic en Remco zien er momenteel volgens mij het beste uit? De rest lijkt het wat lastiger te hebben?
Lopez ook goed. Evenepoel en Lopez waren de eerste die terug kwamen aan sluiten bij de voet toen Jumbo alles deed ontploffen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roglic en Remco zien er momenteel volgens mij het beste uit? De rest lijkt het wat lastiger te hebben?
Remco rijdt gewoon op zijn computer, doet dat altijd, heb ik de indrukLigt het aan mij of is Remco te enige die zo frequent naar z'n fietscomputer kijkt? Heb dat de afgelopen weken nog al opgemerkt...
Hij heeft daar speciaal voor getraind de laatste maanden.Heeft Remco ervaring met op die hoogte te rijden? Want dat zou ook nog kunnen spelen...
Ja hij rijdt echt op zijn meterke. Ik denk dat hij vroeger wat te veel krachten verspeelde / met de krachten woekerde, en zich nu iets meer de wetenschap laat bepalen hoe snel hij kan rondrijden.Ligt het aan mij of is Remco te enige die zo frequent naar z'n fietscomputer kijkt? Heb dat de afgelopen weken nog al opgemerkt...
Misschien gezien dat Roglic even een zwak momentje heeft en nu even mentaal een spelletje spelen / pogen in zijn hoofd te kruipen?Vreemd van Evenepoel om over te nemen. Maar Ayuso verliest nu toch weer terrein dus gaat wel snel.
Misschien gezien dat Roglic even een zwak momentje heeft en nu even mentaal een spelletje spelen?
Gewoon tempo hoog houden is beter voor Remco imo, als je tempo laat zakken is het gewoon vragen om aangevallen te worden
In de ronde van San Juan heb je de Alto Colorado, aankomst op 2565m hoogte. Daar werd hij in 2020 5e.Heeft Remco ervaring met op die hoogte te rijden? Want dat zou ook nog kunnen spelen...
Dat wil meestal zeggen dat hij zich heel goed voelt. Nu verstandig rijden en niets geks doen.Evenepoel wel nog bezig met de zaken, ijszakje in de nek gelegd.
Haha inderdaad ze waren daar aan de voet nog met de hele ploeg.Evenepoel wel nog bezig met de zaken, ijszakje in de nek gelegd.
EDIT: QS het beter gespeeld dan Jumbo. Ik had hier Dennis nu verwacht.

Dit dus inderdaad. Als Evenepoel (of nu Vervaeke) een hoog tempo kan onderhouden, ontmoedigt dat de anderen om een aanval te plaatsen.Gewoon tempo hoog houden is beter voor Remco imo, als je tempo laat zakken is het gewoon vragen om aangevallen te worden