Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

• Tadej Pogačar

• Primož Roglič

• Jai Hindley

• Richard Carapaz

• Simon Yates

• Remco Evenepoel

• Enric Mas

• Mikel Landa

• Nairo Quintana

• Iemand anders

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ligt het aan mij of is Remco te enige die zo frequent naar z'n fietscomputer kijkt? Heb dat de afgelopen weken nog al opgemerkt...

Heeft Remco ervaring met op die hoogte te rijden? Want dat zou ook nog kunnen spelen...

Ligt het aan mij of is Remco te enige die zo frequent naar z'n fietscomputer kijkt? Heb dat de afgelopen weken nog al opgemerkt...
Remco rijdt gewoon op zijn computer, doet dat altijd, heb ik de indruk

Heeft Remco ervaring met op die hoogte te rijden? Want dat zou ook nog kunnen spelen...
Hij heeft daar speciaal voor getraind de laatste maanden.

Ja hij rijdt echt op zijn meterke. Ik denk dat hij vroeger wat te veel krachten verspeelde / met de krachten woekerde, en zich nu iets meer de wetenschap laat bepalen hoe snel hij kan rondrijden.

Niet teveel doen Remco. Profiteer ervan dat de rest van jou af moet geraken. Om zelf weg te rijden, mocht dat kunnen, is het nog te vroeg

Evenepoel wel nog bezig met de zaken, ijszakje in de nek gelegd.

EDIT: QS het beter gespeeld dan Jumbo. Ik had hier Dennis nu verwacht.

Op een klim kan je beter uw eigen tempo vooraan rijden dan een ander zijn int wiel. Veel aero voordeel heb je daar toch niet meer.
Tenzij er veel wind staat.

we gaan hier nog wat zien mannen, op deze hellingsgraden is niemand beter dan Remco.
Roglic hangt nu al aan de rekker precies.

Dat wil meestal zeggen dat hij zich heel goed voelt. Nu verstandig rijden en niets geks doen.
Ik denk dat er tot een kilometer of 3 van de top niks meer gaat gebeuren.

Nog 14.3km, het is al zwaar genoeg en de favoriet die nu aanvalt riskeert zichzelf op de blazen.

EDIT: QS het beter gespeeld dan Jumbo. Ik had hier Dennis nu verwacht.
Haha inderdaad ze waren daar aan de voet nog met de hele ploeg.
Nu heeft Remco nog een ploegmaat en Roglic niemand meer. :tongue:

Nu goed het is nu toch man tegen man.

Terug
Bovenaan