Idd, zag het meteen na ik het posten maar je was bijna even snel als Evenepoel![]()
Ga mijn post verwijderen dan blijft het tussen u en ik

Mas slechts 9e dacht ik
Ja zakte op het einde er toch een beetje door.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, zag het meteen na ik het posten maar je was bijna even snel als Evenepoel![]()

Mas slechts 9e dacht ik
Alleen dankzij die helm, anders had hem ongeveer dezelfde tijd gereden!48" rapper dan Roglic, alsjeblieft zeg
Alleen dankzij die helm, anders had hem ongeveer dezelfde tijd gereden!
Of dat is toch was Specialized ongeveer beweerd
Allé we zijn tenminste al zover dat je toegeeft dat hij al veel mooie koersen heeft gewonnen. Want toen hij San Sebastian won was het nog dat de Tour renners moe waren en in LBL deed Pogacar niet mee dus dat telde toen niet als mooie overwinningen. Zeer blij dat je dit nu toch al toegeeft we gaan er nog geraken
Nu nog inzien dat het de renners zijn die de koers maken en we zijn al weer een stap verder.
Echt benieuwd naar de derde week, hopelijk toch regelmatig vuurwerk! Vooral van de rit met de Sierra Nevada verwacht ik toch op z'n minst een heroisch gevecht.

Ik vraag mij oprecht af of die zogezegde Aero gains niet teniet gedaan worden door het dragen van een balaclava bij 35°CAlleen dankzij die helm, anders had hem ongeveer dezelfde tijd gereden!
Of dat is toch was Specialized ongeveer beweerd

Ik denk niet dat je in dat pretpark in Alicante veel plezier beleefd hebt als je naam niet Remco isIk zit hier godverdomme al de hele dag in Plopsaland terwijl Alicante het pretpark van dienst is. Fucking Remco![]()

Ik maak mij alvast op voor het groot aantal moppen die er dan gemaakt zullen wordenDie wint Lopez met 2 minuten voorsprong. Die is aan het groeien naar zijn doel van het jaar, de rit naar de Sierra Nevada.
Begint niet héAl is het deelnemersveld niet al te dik gestoffeerd na de top 3?
Gaudu was 4de in de Tour op 13:39... ik stel voor dat we dat potje best dicht latenAan die TT's van Superman valt toch echt geen touw vast te knopen.
De nieuwe Rodriguez ook heel sterk!!! Al is het deelnemersveld niet al te dik gestoffeerd na de top 3?

Arensman, Dennis, Armirail, Van Baarle en Durbridge zou ik nu toch geen pannenkoeken noemen tijdens deze tijdrit. Ik ben oprecht verbaasd hoe snel sommige klassementsmannen deze vlakke TT hebben gereden.Aan die TT's van Superman valt toch echt geen touw vast te knopen.
De nieuwe Rodriguez ook heel sterk!!! Al is het deelnemersveld niet al te dik gestoffeerd na de top 3?
Ketonen zit in een flesjeGaudu was 4de in de Tour op 13:39... ik stel voor dat we dat potje best dicht laten![]()

Is zich aan het klaarstomen voor de Sierra Nevada.Aan die TT's van Superman valt toch echt geen touw vast te knopen.
veel renners die zich niet wilden volledig smijten in deze hitte. En ze wisten ook dat de ritzege er niet inzat met Remco aan de start die momenteel vliegtAhja, een platte tijdrit en je hebt al die klimmertjes in de top10, toch zot.