Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zat er een vrouw achter 't stuur?Bij de vrouwen loopt het ook in het 100 blijkbaar , een volgwagen in de gracht.
NetKom jij daar mee toe na deze val?![]()

Jorgenson is belange niet explosief genoeg. Was goed in de Omloop, wint Parijs-Nice, wint nu DdV: groot respect daarvoor, is voorlopig één van DE mannen van het seizoen. Maar ondanks dat alles heb ik nog niks gezien waarvan ik denk, die kan een bedreiging vormen voor de echte favorieten.Jorgenson voor de Ronde !
Totaal niet te vergelijken... ze rijden geen Alpencol af 7-8 breed over de baan en ondertussen nog proberen langs het fietspad, door de goot, proberen van nog een plaatsje vooraan in te pikken. Er is ook geen enkele Alpencol waar je per definitie kansloos bent als je pas als 7de opdraait...stukken parcours er uithalen vind ik ook zo een onnozele reactie van een wedstrijdorganisatie. Da moet je elke bergrit schrappen, want het is gevaarlijk, begin dan strava races te organizeren ofzo eh serieus ..![]()
Er blijft helaas wel maar 1 favoriet meer over , als daar iets mee gebeurt kan alles nog voor de andere.Jorgenson is belange niet explosief genoeg. Was goed in de Omloop, wint Parijs-Nice, wint nu DdV: groot respect daarvoor, is voorlopig één van DE mannen van het seizoen. Maar ondanks dat alles heb ik nog niks gezien waarvan ik denk, die kan een bedreiging vormen voor de echte favorieten.
Totaal niet te vergelijken hé... ze rijden geen Alpencol af 7-8 breed over de baan en ondertussen nog proberen langs het fietspad, door de goot, proberen van nog een plaatsje vooraan in te pikken.
Dat heet bijsturen. Zolang er alternatieven zijn die geen nefast zijn voor het parcours en koersverloop zou je zot zijn om het niet te doen.stukken parcours er uithalen vind ik ook zo een onnozele reactie van een wedstrijdorganisatie. Da moet je elke bergrit schrappen, want het is gevaarlijk, begin dan strava races te organizeren ofzo eh serieus ..![]()
Ik vermoed Jorgenson dan toch?Is Benoot dan kopman zondag?
Wederdienst voor vandaag?Ik vermoed Jorgenson dan toch?
Is Benoot dan kopman zondag?
Als VDP de dubbel binnen haalt is het wel enorm zuur. De druk om te presteren in het voorjaar wordt te groot voor Wout, en de kansen slinken met de jaren.
Gewoon zoals vandaag op 2 paarden mikken. Man tegen man halen die het niet van Matje, als ze het met een paar man tactisch kunnen spelen is er een waterkansje.Ik vermoed Jorgenson dan toch?
Bergaf, breed en in een stuk waar je vooraan wil zitten. Door de hoge snelheid en al de ruimte is er altijd een stuk meer chaos dan wanneer je op een smallere weg zit waar je maar met een paar man naast elkaar kan rijden.Wat is er trouwens zo gevaarlijk aan dat stuk weg?
(ja dat is een echt vraag #leek)
Blijft voor mij ook een verantwoordelijkheid van de renners. Hier was het dus Van Aert die tegen Benoot zijn wiel reed (volgens Benoot zelf)Bergaf, breed en in een stuk waar je vooraan wil zitten. Door de hoge snelheid en al de ruimte is er altijd een stuk meer chaos dan wanneer je op een smallere weg zit waar je maar met een paar man naast elkaar kan rijden.
Hij DENKT dat...Blijft voor mij ook een verantwoordelijkheid van de renners. Hier was het dus Van Aert die tegen Benoot zijn wiel reed (volgens Benoot zelf)
Staat er toch gewoon bij: volgens BenootHij DENKT dat...
Maar Benoot is dat ook niet zeker. Jij laat uitschijnen dat Benoot heeft gezegd dat WVA tegen zijn wiel heeft gereden. Terwijl Benoot zegt dat hij denkt dat hij er tegen heeft gereden. Toch een klein verschil.Staat er toch gewoon bij: volgens Benoot