Ik snap sowieso niet waarom hij die koers skipt.Zou Van Aert niet durven Wevelgem rijden ipv Laporte? Om nog wat koerskilometers te maken
Je hebt TA/PN inclusief MSR al laten vallen voor je stage, maar dan ook nog eens GW overslaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap sowieso niet waarom hij die koers skipt.Zou Van Aert niet durven Wevelgem rijden ipv Laporte? Om nog wat koerskilometers te maken
Vorig jaar heeft hij daar toch ook al niet voor de overwinning gestreden?Ik snap sowieso niet waarom hij die koers skipt.
Je hebt TA/PN inclusief MSR al laten vallen voor je stage, maar dan ook nog eens GW overslaan?

Rijdt nu wel eens een keer Dwars door Vlaanderen zeker? Wat hij normaal nooit rijdt, denk ik?Ik snap sowieso niet waarom hij die koers skipt.
Als je bedoelt dat ze telkens een mannetje weg laten rijden, dan heb je nog altijd Trek (+Ineos), die er achter kunnen rijden, mocht niemand van Alpecin in de buurt zijn.Visma gaat er heel snel aan moeten beginnen met sterke renners. Man tegen man hebben ze geen kans vrees ik voor hun.
Niet als je M-S zal blijven skippen en na dit jaar ook de RVV, om alles op P-R te zettenNadeel is natuurlijk dat WvA en MvDP qua monumenten wel altijd hetzelfde programma gaan hebben.
.Idd. Oogt ook zeer goed voor P-R.zal ook vooral blij zijn dat ie Van Aert heeft kunnen afhouden in een man tegen man gevecht en dan winnen met 1:30 voorsprong
Ik snap sowieso niet waarom hij die koers skipt.
Plus de StradeIk snap sowieso niet waarom hij die koers skipt.

Waarom zou je ook aandacht geven aan zo'n random tweet? Zo ga je natuurlijk altijd zaken vinden die nergens op slaan.
Ochot, gaan we zo weer beginnen
Zelfs als Wout-fan moet je hier gewoon toegeven dat dit nergens op slaat. VDP was volgens mij al aan zijn aanval begonnen en zou daar sowieso wel hebben aangevallen ...
Waarom zou je ook aandacht geven aan zo'n random tweet? Zo ga je natuurlijk altijd zaken vinden die nergens op slaan.
Ik zag 'm passeren en ik wou 'm hier gewoon delen omdat ik het te ridicuul voor woorden vind.Waarom zou je ook aandacht geven aan zo'n random tweet? Zo ga je natuurlijk altijd zaken vinden die nergens op slaan.
De tweede hond mag er anders toch ook eens mee gaan lopen.Het feit dat deze twee zo ver boven de rest uitsteken, fnuikt toch het potentieel van een mooie koers een beetje. Er is toch zelden een derde hond die met het been gaat lopen.
Je hoorde ook wel wat boegeroep hoor toen VDP over de meet kwam. Nu of dit voor vandaag was of gewoon mensen waren die altijd boe roepen als VDP passeert is de vraag.

80% van de vlamingen die ik ken die ook de koers volgen zien liever VDP winnen dan VA dus er zijn zeker voldoende fans van VDPMaar ik heb er ook horen juichen hoor, ik denk dat de wielerliefhebbers in België toch enige sympathie en appreciatie heeft voor het kunnen van MvdP.
Maar misschien moet hij wel eens op Lombardije beginnen focussen zodat wij ook nog eens kunnen juichen in het voorjaar![]()

Ik vond Brussenskiy achter Girmay al vreemd aan de aankomst terwijl ik die nog niet gezien had van heel de dag :
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240322_96270440
Die staat dus effectief in de uitslag en kwam over de streep na Girmay en was volgens procyclingstats al gelost terwijl het nog 160 km was![]()

Misschien domme vraag, maar zou men dit opgemerkt hebben mochten ze daarover 'gezwegen' hebben? Enfin, ik vermoed dat ze dit zelf hebben aangekaart of zo?