Voorjaar 2024

Visma gaat er heel snel aan moeten beginnen met sterke renners. Man tegen man hebben ze geen kans vrees ik voor hun.
Als je bedoelt dat ze telkens een mannetje weg laten rijden, dan heb je nog altijd Trek (+Ineos), die er achter kunnen rijden, mocht niemand van Alpecin in de buurt zijn.
Nadeel is natuurlijk dat WvA en MvDP qua monumenten wel altijd hetzelfde programma gaan hebben.
Niet als je M-S zal blijven skippen en na dit jaar ook de RVV, om alles op P-R te zetten :oi22:.
zal ook vooral blij zijn dat ie Van Aert heeft kunnen afhouden in een man tegen man gevecht en dan winnen met 1:30 voorsprong
Idd. Oogt ook zeer goed voor P-R.
VA verloor ca. 4 seconden op de Varentstraat tegenover de Nederlander. Dat is nefast voor al die kasseien over een paar weken.

Albanese 9e.
Eerste eendagskoers, die hij finisht in België en meteen top-tien.

+/-15 tal seconden stilstaan door de val en dan nog optrekken
Lichtjes opgehouden worden door renners die in de vroege vlucht zaten.

Dat was de kloof die Wout niet meer dicht kreeg, de vraag is dan hoeveel had Mathieu dan nog in zijn tank. Ik denk nog genoeg.

De chasse patat komt vooral omdat Wout over zijn toeren gaat om snel dichter te komen en mvdp zijn tempo's reedt.

Mvdp is duidelijk de betere maar het verschil zal in normale omstandigheden kleiner zijn dan vandaag. (Een beetje identiek als vorig jaar)

WVA duidelijk de Kwaremont over op adrenaline en nadien op de brede baan ook meer aero dan MVDP. Maar dan vanaf de Karnemelkbeekstraat bleek de adrenaline toch op bij WVA en was het al snel duidelijk dat het gewonnen spel was voor MVDP.

Ik snap sowieso niet waarom hij die koers skipt.

Je hebt TA/PN inclusief MSR al laten vallen voor je stage, maar dan ook nog eens GW overslaan?

Volgens Jumbo zou VA zondag zijn slechte dag hebben die je normaal hebt na terugkomt van hoogte.

Ik vind ook dat hij het zichzelf heel moeilijk maakt. Had in MSR gewoon een dikke kans gehad om te winnen, zat altijd in die groep en Philipsen is dan wel wat sneller, de sprint moet altijd gereden worden zover zat Mathews er niet van.

Waarom zou je ook aandacht geven aan zo'n random tweet? Zo ga je natuurlijk altijd zaken vinden die nergens op slaan.

Je hoorde ook wel wat boegeroep hoor toen VDP over de meet kwam. Nu of dit voor vandaag was of gewoon mensen waren die altijd boe roepen als VDP passeert is de vraag.

Ik vond Brussenskiy achter Girmay al vreemd aan de aankomst terwijl ik die nog niet gezien had van heel de dag :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240322_96270440

Die staat dus effectief in de uitslag en kwam over de streep na Girmay en was volgens procyclingstats al gelost terwijl het nog 160 km was 😂

N62jo6S.jpeg

Je hoorde ook wel wat boegeroep hoor toen VDP over de meet kwam. Nu of dit voor vandaag was of gewoon mensen waren die altijd boe roepen als VDP passeert is de vraag.

Maar ik heb er ook horen juichen hoor, ik denk dat de wielerliefhebbers in België toch enige sympathie en appreciatie heeft voor het kunnen van MvdP.

Maar misschien moet hij wel eens op Lombardije beginnen focussen zodat wij ook nog eens kunnen juichen in het voorjaar:unsure:

Maar ik heb er ook horen juichen hoor, ik denk dat de wielerliefhebbers in België toch enige sympathie en appreciatie heeft voor het kunnen van MvdP.

Maar misschien moet hij wel eens op Lombardije beginnen focussen zodat wij ook nog eens kunnen juichen in het voorjaar:unsure:
80% van de vlamingen die ik ken die ook de koers volgen zien liever VDP winnen dan VA dus er zijn zeker voldoende fans van VDP :)

Ik vond Brussenskiy achter Girmay al vreemd aan de aankomst terwijl ik die nog niet gezien had van heel de dag :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240322_96270440

Die staat dus effectief in de uitslag en kwam over de streep na Girmay en was volgens procyclingstats al gelost terwijl het nog 160 km was 😂
:laugh:

Misschien domme vraag, maar zou men dit opgemerkt hebben mochten ze daarover 'gezwegen' hebben? Enfin, ik vermoed dat ze dit zelf hebben aangekaart of zo?

:laugh:

Misschien domme vraag, maar zou men dit opgemerkt hebben mochten ze daarover 'gezwegen' hebben? Enfin, ik vermoed dat ze dit zelf hebben aangekaart of zo?

Nee Twitter stond er vol van, ze zullen bij Astana het zeker zelf niet gaat toegeven zijn hoor :biglaugh:
Die jongen deed dat hoogstwaarschijnlijk ook helemaal niet expres. Kortste weg naar zijn bus waarschijnlijk.
Ondertussen uit de uitslag gehaald.

Terug
Bovenaan