Voorjaar 2024

Vlasov toch een ganse tijd weer in het wiel van een QSer zitten en er dan toch weer uit moeten.

Mas plots uit het niets en ook Kuss. Almeida zoals gewoonlijk komt die weer terug. Uitdebroeks compleet weg?

Wat een verschil met vorig jaar. Toen sprinten ze met 3 naast elkaar met de rest niet ver achter.

Uijtdebroecks toch zeer teleurstellend. Er zullen er wel een paar met een lachje hier naartoe kijken.

Heel Visma hier eigenlijk, met ook Kuss die zwak is.

Uijtdebroecks toch zeer teleurstellend.

Heel Visma hier eigenlijk.

Visma is zonder kopman (Vingegaard/VA) ook maar een gewone ploeg.

Slechtse dag voor Uitdebroeks tot zover in zijn carriere denk ik meestal toch top 10 in dit soort ritten. Weer doet wel veel natuurlijk als je kou krijgt ben je verloren.

Visma is zonder kopman (Vingegaard/VA) ook maar een gewone ploeg.

Slechtse dag voor Uitdebroeks tot zover in zijn carriere denk ik meestal toch top 10 in dit soort ritten. Weer doet wel veel natuurlijk als je kou krijgt ben je verloren.

Het weer zal er wel mee te maken hebben, maar tot nog toe heeft hij zowat zijn slechtste tijdrit in zijn carrière gereden en nu zijn slechtste klimprestatie in een lange tijd. Op Twitter zal er wel wat mee gelachen worden. Niet onlogisch natuurlijk na wat er gebeurd is de voorbije maanden.

Uijtdebroecks toch zeer teleurstellend. Er zullen er wel een paar met een lachje hier naartoe kijken.

Heel Visma hier eigenlijk, met ook Kuss die zwak is.

Kuss werd hier vorig jaar 15e nu 12e :p

Moest toen wel werken voor Roglic natuurlijk. Maar we mogen ook niet teveel verwachten van Kuss dit is niet de 3e week in het hooggebergte van een GT. Ik denk dat hij gewoon op zijn niveau zit.

Het weer zal er wel mee te maken hebben, maar tot nog toe heeft hij zowat zijn slechtste tijdrit in zijn carrière gereden en nu zijn slechtste klimprestatie in een lange tijd. Op Twitter zal er wel wat mee gelachen worden. Niet onlogisch natuurlijk na wat er gebeurd is de voorbije maanden.

lol en zijn maatje Vlasov doet het hier wel goed :oi22:

Thrust the process! :unsure:

En de eindwinnaar is al meteen gekend. Niet dat iemand iets anders verwachtte natuurlijk...

Had hier iemand (op beyondgaming) Uijtdebroecks dan al meteen verwacht? Ik alvast niet se. :tongue:

Maar na al die commotie gaat elke prestatie van hem nu onder een vergrootglas liggen. En dat is wel ergens normaal.

Had hier iemand (op beyondgaming) Uijtdebroecks dan al meteen verwacht? Ik alvast niet se. :tongue:

Maar na al die commotie gaat elke prestatie van hem nu onder een vergrootglas liggen. En dat is wel ergens normaal.

Ik verwacht toch gewoon dat hij de lijn van vorig jaar doortrekt en dus top 10 rijd. Vorig jaar in elke ronde die hij reed top 10 (9e,9e,6e,7e en 8e). Dit jaar tot nu toe (5e en 7e).

Ik verwacht toch gewoon dat hij de lijn van vorig jaar doortrekt en dus top 10 rijd. Vorig jaar in elke ronde die hij reed top 10 (9e,9e,6e,7e en 8e). Dit jaar tot nu toe (5e en 7e).

Mag je dat verwachten?
Hij is ook nog maar zo oud hij is, nergens voor nodig om de druk erop te leggen. Hij is ook maar hier als ondersteuning, Kuss is terecht de kopman. Laat die jongen gewoon groeien en leg de verwachtingen niet te hoog.

Over Kuss gesproken toch ook maar zwakjes van hem. Staat nu op plaats 9 op 2min21.
Het is ook maar de volta Pogacar tegen de knechten en oldtimer Thomas.

nergens voor nodig om de druk erop te leggen.

Hij en zijn entourage hebben die druk zelf opgelegd door die transfer naar Visma te forceren en dat op een niet zo mooie manier. Deed die nu gewoon zijn contract uit bij Bora had met véél minder ogen op zich gewoon rustig zijn ding kunnen doen. Vrij logisch dat de wielerwereld met een vergrootglas naar zijn prestaties kijkt nadat hij zo afgaf op de begeleiding bij Bora (en nog meer dan dat eigenlijk).

Tadej Pogacar verveelde zich blijkbaar dood tijdens de eerste koershelft van de rit naar Setcases. Nog voor zijn beslissende aanval had hij de dreigende sleur al verjaagd met twee prikjes.

Zo reed hij vroeg in de etappe spelenderwijze weg uit het peloton. Waarom hij dat deed, legde hij na de finish uit.

"Niemand van de andere ploegen wilde werken achter de vroege vlucht, dus beslisten wij maar om het te doen."

"Maar toen Domen (Novak) en ik naar voren reden om aan het werk te beginnen, ging niemand mee in ons wiel. Plots hadden we 50 meter. Dan 100 meter, 200 meter, ..."

"We zijn een beetje doorgereden, maar zijn uiteindelijk gestopt voor een plasje. Vervolgens verstopten we ons in een bosje. Zo wist het peloton niet waar we waren. Dat was leuk", grijnsde speelvogel Pogacar.

Wat? 😂

Mooi van Jumbo dat ze meehelpen met UAE want die hebben toch al een paar keer tekenen van zwakte getoond dus goed dat ze die wat sparen!

Lecerf goed maar waar zit Van Wilder? Nochtans goed weer dus kan daar niet aanliggen. Niet echt in vorm de laatste weken al leek hij wel nog erg sterk in de TTT in PN.

Bruyneel zei in The Move dat Pogacar nu op een FTP zit van 431 watt voor 65 kg. Hij wil tegen de Tour nog vermageren waardoor hij tegen de 7 watt/kg zal zitten. Wat nodig zal zijn om Vingegaard te verslaan.

Dat zijn Armstrongiaanse waardes (wat Armstrong ook bevestigde).

Maar godverdomme, een FTP van 431 watt voor dat gewicht. Da's 100 watt meer dan ik. Maar goed, ik ben dan ook maar een amateur coureurke en hij de beste die er is. Maar toch.

Terug
Bovenaan