Landa bij QS, dat klopt voor mij nog niet
Blijft toch een steengoed renner met een fantastische stijl.
Lijkt 2e beste te zijn. Blijft dus even goed bij QS als hij was bij Bahrein. Mooi, straks in Baskenland samen met Evenepoel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Landa bij QS, dat klopt voor mij nog niet
Blijft toch een steengoed renner met een fantastische stijl.
Uijtdebroecks toch zeer teleurstellend.
Heel Visma hier eigenlijk.
Visma is zonder kopman (Vingegaard/VA) ook maar een gewone ploeg.
Slechtse dag voor Uitdebroeks tot zover in zijn carriere denk ik meestal toch top 10 in dit soort ritten. Weer doet wel veel natuurlijk als je kou krijgt ben je verloren.
Uijtdebroecks toch zeer teleurstellend. Er zullen er wel een paar met een lachje hier naartoe kijken.
Heel Visma hier eigenlijk, met ook Kuss die zwak is.

Het weer zal er wel mee te maken hebben, maar tot nog toe heeft hij zowat zijn slechtste tijdrit in zijn carrière gereden en nu zijn slechtste klimprestatie in een lange tijd. Op Twitter zal er wel wat mee gelachen worden. Niet onlogisch natuurlijk na wat er gebeurd is de voorbije maanden.

Thrust the process!Het weer zal er wel mee te maken hebben, maar tot nog toe heeft hij zowat zijn slechtste tijdrit in zijn carrière gereden en nu zijn slechtste klimprestatie in een lange tijd. Op Twitter zal er wel wat mee gelachen worden. Niet onlogisch natuurlijk na wat er gebeurd is de voorbije maanden.

Had hier iemand (op beyondgaming) Uijtdebroecks dan al meteen verwacht? Ik alvast niet se.Het weer zal er wel mee te maken hebben, maar tot nog toe heeft hij zowat zijn slechtste tijdrit in zijn carrière gereden en nu zijn slechtste klimprestatie in een lange tijd. Op Twitter zal er wel wat mee gelachen worden. Niet onlogisch natuurlijk na wat er gebeurd is de voorbije maanden.

Had hier iemand (op beyondgaming) Uijtdebroecks dan al meteen verwacht? Ik alvast niet se.
Maar na al die commotie gaat elke prestatie van hem nu onder een vergrootglas liggen. En dat is wel ergens normaal.
Ik verwacht toch gewoon dat hij de lijn van vorig jaar doortrekt en dus top 10 rijd. Vorig jaar in elke ronde die hij reed top 10 (9e,9e,6e,7e en 8e). Dit jaar tot nu toe (5e en 7e).
nergens voor nodig om de druk erop te leggen.