Voorjaar 2024

Het was echt spannend vond ik,

jammer , nu een triestige ontknoping in GP Denain, wel mooi van de vluchters

Was een prachtige koers en ging heel spannend worden. Rare tactieken wel gezien (wederom van UAE).
Maar dit einde is zeer jammer. Hopelijk valt de schade mee. Ok ja, Denain starten is gevaarlijk, maar dan ben je vooraan op zowat elke kasseistrook en gaat er iemand recht voor u vallen op de allerlaatste strook.

Dat heeft hijzelf niet gezegd? Hij zei dat hij daar niets kan gaan doen in zijn huidige conditie en geen zin heeft om gewoon gelost te worden op de Cipressa of de Poggio.
Vrije interpretatie na z'n val. :unsure:
Sowieso vind ik het redelijk belachelijk om in Denain te gaan rijden gezien de reputatie van de kasseistroken op dit moment daar als ge uzelf niet klaar vindt voor MSR en nog andere doelen hebt in't klassieke voorjaar.

Blijkbaar alweer een heus waaier spektakel in Bredene

Zet gewoon eens een kerel met zijn smartphone die livestreamt vanop een moto (voor de eerste uren koers)
Ik Ben er vrij zeker van dat er redelijk wat mensen het zou openzetten 😅

Had P. Gilbert dat niet ooit eens gedaan ?

Blijkbaar alweer een heus waaier spektakel in Bredene

Zet gewoon eens een kerel met zijn smartphone die livestreamt vanop een moto (voor de eerste uren koers)
Ik Ben er vrij zeker van dat er redelijk wat mensen het zou openzetten 😅

Had P. Gilbert dat niet ooit eens gedaan ?
Na de heuvelzone meer kans op waaiers

GItWxYAWAAE2zc-

Ik wil niet terugkomen op de omloop/helikoptergesprekken. Maar als je ziet dat ze woensdag en vandaag zolang uitzenden, dan is het toch ook gewoon een geval verkeerde prioriteiten.

Ik wil niet terugkomen op de omloop/helikoptergesprekken. Maar als je ziet dat ze woensdag en vandaag zolang uitzenden, dan is het toch ook gewoon een geval verkeerde prioriteiten.

Ik was het ook aan het denken. Dat excuus was echt complete zever hé. 140km kilometers live in Nokere, bijna 120 vandaag. Zijn helicopters duurder als het de Omloop is ofwa?

In Omloop hadden ze ook wel hard gereden waardoor ze voor lagen op het schema dat scheelt ook wel 20km minder in beeld.

De Lie geen last van zijn val. Maar erachter blijft het wel samen.

De Lie geen last van zijn va
Ma wel terug gevallen... Hij zoekt het toch ook wat op hé, veel te hevig. Niets aan de hand denkt ik, ma toch beetje onbegrijpelijk.

Ik had ook wel gehoopt dat het al wat meer uiteen ging liggen, maar niemand wilt door precies. Sprinters laten terugkeren en dan waaiers trekken in de Moeren misschien.

De Lie gebruikt ipv een hele baan plots maar 1/3 meer en dynamiteerd waaier 1... Karl zit gewoon verder afspraakjes te maken met José om in de lokale taverne nen boterham met mosterd te gaan eten. Achter 20 seconden valt hunne frank :help:

Was tactisch gezien wel niet echt ideaal van De Lie. Tegenwind nu dus ging toch nooit doorgaan. Heb ook het gevoel dat hij er gewoon een goede training van aan het maken is.

Kan hier nog gewoon een massaspurt worden. De Moeren zijn niet lang hé, als er dan geen voldoende grote groep die echt samenwerkt weg is kan er serieuze georganiseerde achtervolging komen op het plaatselijk parcours.

Als je zo sterk bent mag je daar eigenlijk nooit in zo'n situatie komen natuurlijk. Wel oersterk, de rest kan hij wel leren de komende jaren.

Als je zo sterk bent mag je daar eigenlijk nooit in zo'n situatie komen natuurlijk. Wel oersterk, de rest kan hij wel leren de komende jaren.
Tis toch iets raar hé... ge ziet hem daar echt wringen en doen om er aan te blijven hangen. 15-20 seconden... dán scheurt het een paar renners daarvoor en dan wacht hij tot die eerste waaier 100m weg rijdt om nog te springen :unsure:

Van achter het scherm allemaal gemakkelijk gezegd wel, dat snap ik, maar dit voelt zo nodeloos woekeren met de krachten eigenlijk. En sevens klapt den boel terug dicht en moet je nog gaan sprinten terwijl het zuur al uit u oren spuit. :unsure:

Soms vraag ik mij toch af wat een ploeg zoals Intermarché doet hoor. Gasten hebben hun kopman mee met 2 ploegmaten en zitten gewoon vanachter die groep. Altijd zo tam.

Terug
Bovenaan