Voorjaar 2024

Het is maar te hopen dat het goed uitpakt. Want als hij niet wint dan kan je toch wijzen naar het vele kopwerk, die mannen zullen niet klagen.

Vlasov 30km in het wiel en er nu toch gewoon uitgeklets worden.

Evenepoel en Jorgensen verdelen de prijzen, dat kan nu toch niet anders.

Remco voor ritwinst en Jorgenson de eindwinst?

Zou Evenepoel en Jorgenson de prijzen verdeeld hebben? Want Evenepoel blijft maar doorvlammen.
Ge gaat nog gelijk krijgen denk ik.

En ik vind in tegenstelling tot de commentatoren Jorgenson niet slechter dan Remco. Hij ziet er nog erg fris uit. Ik zou zeggen: even goed.

Update: McNulty gaat zijn podium nog nipt redden denk ik. Hij komt in de afdaling ook snel dichter, hij is waarschijnlijk risico aan het nemen om dat podium te redden.

Laatst bewerkt:
Rare week wel ergens. Nu de benen van Remco zijn zeker goed, hij staat er veel beter voor dan een Roglic bijvoorbeeld. Vooral een grote fout gemaakt vrijdag natuurlijk.

En Jorgensen die rijdt op een hoog niveau natuurlijk. Ook wel echt zijn koers, was hier vorig jaar ook al goed. Zijn thuiskoers, zou me niet verbazen dat die zowat zijn hoofddoel van het jaar is.

Rare week wel ergens. Nu de benen van Remco zijn zeker goed, hij staat er veel beter voor dan een Roglic bijvoorbeeld. Vooral een grote fout gemaakt vrijdag natuurlijk.

Teveel gefocust op Roglic. Wilde niet zoals vorig jaar in Catalonie teveel op de counter van Roglic lopen, maar Roglic zit nog belange niet aan die vorm.

Teveel gefocust op Roglic. Wilde niet zoals vorig jaar in Catalonie teveel op de counter van Roglic lopen, maar Roglic zit nog belange niet aan die vorm.

Ja, maar dat is dom wetende dat Roglic de dag ervoor al niet echt top leek en ook gewoon al op een mooi afstandje stond van Remco door die TTT. Dat was in Catalonië niet het geval natuurlijk.

Als ge uit de koers stapt zijt ge gewoon deel van het publiek en moet je daar echt niet staan rijden hé. Beetje raar dit.

Ja, maar dat is dom wetende dat Roglic de dag ervoor al niet echt top leek en ook gewoon al op een mooi afstandje stond van Remco door die TTT. Dat was in Catalonië niet het geval natuurlijk.

Absoluut. Maar ja Roglic is natuurlijk een naam niemand van het huidige peloton won al meer GTs en rittenkoersen dan spreek je altijd met 2 woorden zelfs al lijkt die wat minder.

Hopelijk zat Declerq daar niet meer tussen anders kon hij nog eens hinderen :p

Vlasov verliest veel terrein en McNulty komt wat terug dus McNulty blijft gewoon op dat podium.

Volgens mij denkt Remco dat ie de ronde gewonnen heeft, anyway, gedaan wat ie moest doen. Jammer genoeg was er ene sterker.

Dat was duidelijk op een akkoordje gegooid. Anyways het is een leuke rittenkoers geweest.

En Renaat weet nu nog altijd niet dat McNulty podium blijft. Echt wat een triestige commentator is dat eigenlijk die heeft echt niks door.

Terug
Bovenaan