Voorjaar 2024

Evenepoel met een nummertje ? Ziet er in elk geval beresterk uit. Hopelijk blijft ie recht want dit is weer zo een recipe for disaster

2 vs 2. Evenepoel en Jorgensen vooraan en achteraan rijden McNulty en Skeljmose.

Gat wordt nu toch weer groter en groter.

2 vs 2. Evenepoel en Jorgensen vooraan en achteraan rijden McNulty en Skeljmose.

Gat wordt nu toch weer groter en groter.
1 en 2 is zonder ongelukken bekend. Wie gaat McNulty helpen? Niemand vermoed ik.
Vlasov kan ook nog 3des worden, hij moet een dikke 2 minuten inlopen op McNulty.

Laatst bewerkt:
Waarom denkt Renaat dat Vlasov hier podium rijd? Die staat toch 2 minuten achterop McNulty? Komt nog altijd een halve minuut te kort.

Indien hij in eerste instantie gaat voor ritwinst zoals hij op voorhand heeft aangekondigd = geen extra energie verspillen voor 2 secondjes zeker?

Waarom zit hij dan extra energie te verspillen door zowat constant op kop te rijden en niet eens te vragen voor overnames? Het is gewoon een beetje raar. Maar dat is wel vaker bij hem dat hij veel te veel kopwerk doet natuurlijk.

Zoals Jorgenson nu rijdt, zie ik Evenepoel niet daarvan een halve minuut wegrijden.
Ritwinst zou ook heel mooi zijn.

Waarom zit hij dan extra energie te verspillen door zowat constant op kop te rijden en niet eens te vragen voor overnames? Het is gewoon een beetje raar. Maar dat is wel vaker bij hem dat hij veel te veel kopwerk doet natuurlijk.
Omdat het Remco is. Daar zou hij iets geslepener in mogen zijn. :D Hij kan zichzelf niet altijd inhouden.
Zoals je zelf al zei: Het is ne rare kerel.

Waarom denkt Renaat dat Vlasov hier podium rijd? Die staat toch 2 minuten achterop McNulty? Komt nog altijd een halve minuut te kort.
Lol id zegt het nu weeral: "En Vlasov IS derdes". Heu neen momenteel 4des (denk ik, maar zeker niet 3des)

Terug
Bovenaan