Voorjaar 2024

Omdat Remco tijd moet goedmaken en UAE niet? Waarom zouden die het proberen hard te maken?
Tja , zo zet je wel de mannen van Visma en Bora in een zetel , die moeten gewoon aanhaken en aanvallen indien mogelijk(wat Vlasov hier dan ook doet.)

Op het einde plooit McNulty wel nu. Maar ik vind wel dat QuickStep en Evenepoel te veel druk op zich nemen.

remco moet is foert durven zeggen, het is niet altijd aan hem om verantwoordelijkheid te nemen op zo een klim want met die draft krijg je toch aanvallen.

Als een Pogacar of Vingegaard zou meedoen krijg je dit natuurlijk niet. Iedereen kijkt nu naar Evenepoel. En wieltjeszuiger Roglic zie je maar als de boog van de laatste km in zicht is.

remco moet is foert durven zeggen, het is niet altijd aan hem om verantwoordelijkheid te nemen op zo een klim want met die draft krijg je toch aanvallen.

Gisteren heeft hij letterlijk foert gezegd toen er een paar wegreden en kijk wat dat hem heeft opgeleverd. Hij is samen met Roglic de grootste naam in de koers, natuurlijk wordt er naar hem gekeken en natuurlijk is het logisch dat hij de verantwoordelijkheid neemt. Zeker als hij tijd goed moet maken.

Enkel aan het einde kun je zeggen dat hij eerder naar Jorgensen had moeten kijken.

Wat een triestige climax zeg. McNulty lost en daarna maakt letterlijk niemand aanstalten om nog maar even over te nemen. Nee, lekker blijven wieltjeszuigen bij Evenepoel. :sarcastic: Triestige figuren één voor één.

Als je ziet welke leadout Vingegaard hier (Tirreno) krijgt en hoe ze Evenepoel maar helpen toch maar vreemd. Terwijl Vingegaard hier toch een pak onaantastbaarder is dan Evenepoel.

Wat een triestige climax zeg. McNulty lost en daarna maakt letterlijk niemand aanstalten om nog maar even over te nemen. Nee, lekker blijven wieltjeszuigen bij Evenepoel. :sarcastic: Triestige figuren één voor één.
Vooral Jorgensen vond ik hier in de fout gaan. De rest moest niet gaan / mee werken (ze hadden niet zoveel te winnen), maar Jorgensen kon het geel pakken. Door niet over te nemen van Remco mist hij nu het geel op 4 sec na.

Vooral Jorgensen vond ik hier in de fout gaan. De rest moest niet gaan / mee werken (ze hadden niet zoveel te winnen), maar Jorgensen kon het geel pakken. Door niet over te nemen van Remco mist hij nu het geel op 4 sec na.
McNulty laat al heel de week zien dat hij niet mee kan bergop. Niks doet vermoeden dat McNulty morgen zijn trui kan houden. Jorgenson kon dus rustig gokken.

Gisteren was hij enkel mee omdat hij op een onbewaakt moment tijd kreeg.

De rit? Als iedereen één keer deftig overpakt dan sprinten ze gewoon voor ritwinst.

Nooit gesnapt zulk walgelijk defensief koersgedrag.

McNulty laat al heel de week zien dat hij niet mee kan bergop. Niks doet vermoeden dat McNulty morgen zijn trui kan houden. Jorgenson kon dus rustig gokken.

Gisteren was hij enkel mee omdat hij op een onbewaakt moment tijd kreeg.
Tsja, als je zo al gaat redeneren... Voor hetzelfde geld komen ze morgen samen binnen in dezelfde tijd en mag McNulty feestvieren. Sta je dan met je rustig gokwerk. Het is niet dat Jorgensen hier van begin tot eind op kop had moeten sleuren hé.

Ik vraag mij af in welke mate de gunfactor hier een rol in speelt? Misschien ziet de aanwezige concurrentie Remco liever verliezen dan winnen? Want zo op het wiel rijden...

De rit? Als iedereen één keer deftig overpakt dan sprinten ze gewoon voor ritwinst.
Je moet nog kunnen hé.

Ja OK maar gokken met nog 1 km te gaan voor de gele trui ? Een beetje vreemd om dat dan te doen.

Ik vraag mij af in welke mate de gunfactor hier een rol in speelt? Misschien ziet de aanwezige concurrentie Remco liever verliezen dan winnen? Want zo op het wiel rijden...
Ja dit misschien ook wel. Remco is ook een speciaal bazeke. :tongue:

Nooit gesnapt zulk walgelijk defensief koersgedrag.

Tsja, als je zo al gaat redeneren... Voor hetzelfde geld komen ze morgen samen binnen in dezelfde tijd en mag McNulty feestvieren. Sta je dan met je rustig gokwerk. Het is niet dat Jorgensen hier van begin tot eind op kop had moeten sleuren hé.
Jorgenson is de minst explosieve van allemaal... overnemen en voor winst rijden is het slechtste wat hij kan doen.

Hij houdt, volledig terecht, vooral rekening met Remco en minder met McNulty. Dat Jorgenson dus vooral verdedigd tov Remco ipv aanvalt tov McNulty vind ik niet meer dan normaal.

Ik denk dat een aantal mensen hier ook even moeten realiseren dat ge ook nog moet kunnen. Remco is intrinsiek de beste renner die hier rond rijdt hoor. Jorgenson is geen Vingegaard of Pogacar... met 4 seconden op McNulty zit Jorgenson in een goeie positie voor eindwinst alleszins (wat niet wil zeggen dat hij het ook af maakt).

Terug
Bovenaan