Voorjaar 2023

Wel bizar dat Ineos lag te sleuren .
Martinez er toch vrij vroeg af.
Was in dienst van Sivakov denk ik, Martinez was eerder deze week ook al niet goed. Maar dan nog blijft dat altijd zwaar.
Als vandaag één ding geleerd heeft, dan is het wel dat zowel Pogacar als Vingegaard nog véél marge hebben voor juli. Of dat Gaudu plots een mega sprong gemaakt heeft maar daar geloof ik niet in. :unsure:

Was in dienst van Sivakov denk ik, Martinez was eerder deze week ook al niet goed. Maar dan nog blijft dat altijd zwaar.
Als vandaag één ding geleerd heeft, dan is het wel dat zowel Pogacar als Vingegaard nog véél marge hebben voor juli. Of dat Gaudu plots een mega sprong gemaakt heeft maar daar geloof ik niet in. :unsure:

Gaudu werd toch gewoon 4e in de Tour vorig jaar. Is toch gewoon een steengoed renner zo'n mega sprong is dit niet.

omg die finale in Tirreno is nog 40km en alles uit elkaar en ze moeten nog eens over die klim voor de finish.

Dit wordt gewoon 3 op 3 voor Roglic

Gaudu werd toch gewoon 4e in de Tour vorig jaar. Is toch gewoon een steengoed renner zo'n mega sprong is dit niet.
Wel op 13min39.
Allez dan ben je 4de. Maar het verschil is dan niet klein ofzo.

Dus ik volg Reverz. Ofwel moeten beide heren nog in hun allerbeste vorm geraken, ofwel heeft Gaudu serieuze stappen gezet.
Ik gok op een combinatie van beide.

Alaphilippe is nog niet constant, maar die gaat echt wel gewoon top zijn wanneer het moet denk ik. Al die toppers gewoon al in rode, Van der Poel misschien nog het meeste vraagtekens bij.

Alaphilippe is nog niet constant, maar die gaat echt wel gewoon top zijn wanneer het moet denk ik. Al die toppers gewoon al in rode, Van der Poel misschien nog het meeste vraagtekens bij.

VA goed, Alaphilippe en Pidcock deze week al teken van vorm laten zien (Pidcock natuurlijk Stradi al gewonnen) maar VDP is toch ferm teleurstellend tot nu toe nog geen enkele keer iets gezien waarvan je zou vermoeden dat de topvorm dicht bij is.

Wel op 13min39.
Allez dan ben je 4de. Maar het verschil is dan niet klein ofzo.

Dus ik volg Reverz. Ofwel moeten beide heren nog in hun allerbeste vorm geraken, ofwel heeft Gaudu serieuze stappen gezet.
Ik gok op een combinatie van beide.
Dit. Moest hij 4de geworden zijn op 4min oid cava nog maar 13m39... er zijn jaren dat je daarmee niet eens in de top 10 staat.

Tirreno: Jumbo zakt er hier toch wat door tbh. Benoot met hakken over de sloot mee in die groep van 30-40. Kelderman? Valter? Hetzelfde beestje als Van Baarle? :unsure:

Dit. Moest hij 4de geworden zijn op 4min oid cava nog maar 13m39... er zijn jaren dat je daarmee niet eens in de top 10 staat.

Tirreno: Jumbo zakt er hier toch wat door tbh. Benoot met hakken over de sloot mee in die groep van 30-40. Kelderman? Valter? Hetzelfde beestje als Van Baarle? :unsure:

Als 4e worden in de Tour al niet meer kwalificeerd als een goed renner zijn dan zijn er niet veel goede renners hoor. Er rijd meer rond dan enkel Pogacar en Evenepoel hé.

Gaudu zal wel een stap voorwaarts hebben gezet maar ik snap de vergelijking tussen een rondje van 1 week en één van 3 weken wel niet. Toch compleet verschillend.

En verschillen in de Tour vergelijken met andere jaren is al helemaal vreemd.

Maar dat waren dan weer de jaren zonder fenomenen!
Vooral rampzalig dat die al 4-5minuten verloor in de ITT alleen. En dat zegt spijtig genoeg weinig over zijn intrinsieke kwaliteiten, maar voor'a over de omkadering in het team...

Als 4e worden in de Tour al niet meer kwalificeerd als een goed renner zijn dan zijn er niet veel goede renners hoor. Er rijd meer rond dan enkel Pogacar en Evenepoel hé.
Ik zeg toch niet dat Gaudu geen goed renner is? :unsure: Dat maak jij er van...

Het is alleen een vaststaand feit dat hij vorig jaar niet eens aan de hielen van de wereldklasse kon likken.
Het blijft 1 week VS 3 weken wel maar toch. Ik verwacht alvast niet dat Gaudu zich zo gaat kunnen weren in de Tour.

Maar dat waren dan weer de jaren zonder fenomenen!
Vooral rampzalig dat die al 4-5minuten verloor in de ITT alleen. En dat zegt spijtig genoeg weinig over zijn intrinsieke kwaliteiten, maar voor'a over de omkadering in het team...
Das nog altijd 8-9 minuten die hij niet in een TT verliest. Dat zegt mij dat hij intrinsiek best veel te kort kwam, zelfs tegen Geraint Thomas, die wel de Tour heeft gewonnen maar ook niet niveau Pogacar en Vingegaard is.

De Giro is alleszins nog niet binnen voor de kleine van Schepdaal. Ik had niet gedacht dat Roglic dit nu al zou doen in de tirenno. Chapeau

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan