Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de mensen die gekeken hebben naar de GP Monsere : Is de nieuwe aankomst beter dan de vorige ?
Ik ben zelf naar de koers geweest maar ik stond tussen de bussen aan de overkant van de water en ik heb er dus niet echt iets van gezien.
Wat senechal niet van plan gewoon weg te rijden en zelf winnen? Anders maar rare move van hem...Merlier toch souverein, snelste sprinter en ook gewoon tactisch de beste sprint gereden… zag direct dat Senechal te vroeg ging. Vanpoppol duidelijk de beste aantrekker en Merlier goed gebruik van gemaakt.
De Lie zeer sterk, maar had een eigen autostrade uit de wind natuurlijk… met betere plaatsing was die wel 2e denk ik… Heeft jammergenoeg geen ploeg op niveau hier.
Nee denk ik niet, die wou aantrekken maar had niemand in zijn wiel, was duidelijk verrast toen hij achterom keek en een gat had… Vanpoppol had die wel altijd binnen bereik dus nooit een echte kans gehad ook.Wat senechal niet van plan gewoon weg te rijden en zelf winnen? Anders maar rare move van hem...
Juist de beelde van de finish gezien.
Wat senechal niet van plan gewoon weg te rijden en zelf winnen? Anders maar rare move van hem...
Juist de beelde van de finish gezien.
Nee denk ik niet, die wou aantrekken maar had niemand in zijn wiel, was duidelijk verrast toen hij achterom keek en een gat had… Vanpoppol had die wel altijd binnen bereik dus nooit een echte kans gehad ook.
De zwarte lijn tussen de 2 witte lijnen die je vaak ziet is NIET de finishlijn. Dat is toch wat ik mij meen te herinneren van de Amstel 2021Moet een finishlijn niet zwart zijn ?
De finish ligt in principe ergens op de eerste witte balk. Er heeft iemand hier ooit eens een handleiding gepost voor de opstelling van een foto finish.De zwarte lijn tussen de 2 witte lijnen die je vaak ziet is NIET de finishlijn. Dat is toch wat ik mij meen te herinneren van de Amstel 2021De finish ligt in principe ergens op de eerste witte balk. Er heeft iemand hier ooit eens een handleiding gepost voor de opstelling van een foto finish.
Dat er geen deftige photofinish is verschiet ik wel niet van... anders hadden ze die wel laten zien. Ik dacht puur op basis van de vertraagde frontale weergave dat Ewan toch net eerder over de lijn reed en de frontale foto hierboven lijkt dat wel te bevestigen. En die foto is toch véél duidelijker dan de photofinish waar men de start van een zwarte band in een zwarte massa asfalt wil aanduiden.
Eerlijk: lelijke koers, lelijke aankomst, gevaarlijke situaties onderweg (metalen paaltjes met verkeersborden waar renners zonder afscherming rakelings langsreden) en dan dit debacle nog...

Ewan is idd wat gefrustreerd terwijl hem maar gewoon wat beter moet sprinten he![]()
Thijssens pure snelheid is wel onderschat, maar Ewan was gewoon zwak. Als je inderdaad perfect op 100m van de finish wordt afgezet, moet je dat altijd winnen. Welsford kwam ook weer nog heel dicht en die kwam van vrij ver. Die heeft wel echt een stap gezet.Is die Ghijsens zo snel of was die versnelling van Ewan gewoon sloom. Was toch dicht bij de finish dat hij werd afgezet. Ik dacht echt dat hij met lengtes ging winnen en was eigenlijk stomverbaasd dat het pltos zo close was. In UAE was hij toch redelijk bezig klopte toen bijna Merlier maar vandaag toch maar magertjes MSR zal ook niet voor dit jaar zijn vrees ik zo.
Als de lead-out niet snel genoeg is heb je wel het probleem dat je dan zelf lead-out gaat spelen voor de rest... zou geen excuus mogen zijn voor Ewan in zo´n korte sprint op, met alle respect, dit niveau maar het kan wel meegespeeld hebben.Is die Ghijsens zo snel of was die versnelling van Ewan gewoon sloom. Was toch dicht bij de finish dat hij werd afgezet. Ik dacht echt dat hij met lengtes ging winnen en was eigenlijk stomverbaasd dat het pltos zo close was. In UAE was hij toch redelijk bezig klopte toen bijna Merlier maar vandaag toch maar magertjes MSR zal ook niet voor dit jaar zijn vrees ik zo.
Als de lead-out niet snel genoeg is heb je wel het probleem dat je dan zelf lead-out gaat spelen voor de rest... zou geen excuus mogen zijn voor Ewan in zo´n korte sprint op, met alle respect, dit niveau maar het kan wel meegespeeld hebben.
De kracht van een nieuwe aanwinst.Merlier wel echt een monster bij QS hé, niet geheel onverwacht natuurlijk. Die moet toch gewoon naar de Tour? Jakobsen gaat zich mogen bewijzen.
Het begint meer en meer pijnlijk duidelijk te worden dat Ewan niet veel meer te zoeken heeft bij Lotto. Kan zijn loon echt niet meer verdedigen.