Voorjaar 2023

Dat wordt een zware finale.

Ze leggen net uit dat ze er niet aan kunnen doen qua beelden en pas vanaf 14:10 live mogen gaan.

Regels, regels en regels. Alles wat de koers niet nodig heeft.
 
pffft waarom komen ze zo vroeg aan. Vroeger aankomst rond 17u nu al rond 16u. Nu goed we zijn thuis tijd om de koers te volgen.

Net op tijd om de Backer te horen WTF. Zeg me aub niet dat hij de nieuwe motoman wordt.
 
We zijn met niet veel maar ik ben echt wel fan van Wuyts.

Nu hij einde contract is bij VRT zijn de remmen die hij nog had volledig verdwenen. Heb de volledige podcast beluisterd en de uitspraak over Bruyneel is volledig correct.
Michel Wuyts is een arrogant, misplaatst schoolmeestertje.. ooit hem eens in het 'echt' meegemaakt, wat een kwal.
 
pffft waarom komen ze zo vroeg aan. Vroeger aankomst rond 17u nu al rond 16u. Nu goed we zijn thuis tijd om de koers te volgen.

Net op tijd om de Backer te horen WTF. Zeg me aub niet dat hij de nieuwe motoman wordt.

Na de mannen zenden ze nog de vrouwen uit zeker?
En Renaat zit in UAE volgens mij.
 
Na de mannen zenden ze nog de vrouwen uit zeker?
En Renaat zit in UAE volgens mij.

Dat ze de vrouwen dan voor de mannen zetten. Zodat de mannen op een schoon uur binnen komen.

Hopelijk is het dat maar en zit Renaat straks weer op de moto want dat dialect van Bakker is echt niet aangenaam.
 
We zijn met niet veel maar ik ben echt wel fan van Wuyts.

Nu hij einde contract is bij VRT zijn de remmen die hij nog had volledig verdwenen. Heb de volledige podcast beluisterd en de uitspraak over Bruyneel is volledig correct.
Wuyts gaan nochtans volledig de mist in met zijn uitspraken over Bruyneel ivm zijn podcast.
En als je u als commentator liet uitbetalen in natura om een sponsor te vernoemen tijdens uitzendingen dan moet je gewoon je mond houden want nu maak je uzelf gewoon compleet belachelijk en moet je geen commentaar hebben over normen en waarden
 
Mijn god… ik was vergeten dat we tegenwoordig Carl aan ons been hebben voor commentaar… horror

Het is Karl. Carl zit op de radio. Vergeleken met Bakker heb ik plots Karl graag. Gelukkig dat we voor de grote rondes op Renaat en Jose kunnen vertrouwen. En Joses vader is +100 geworden dus hopelijk houdt Jose het nog lang vol.
 
Het is Karl. Carl zit op de radio. Vergeleken met Bakker heb ik plots Karl graag. Gelukkig dat we voor de grote rondes op Renaat en Jose kunnen vertrouwen. En Joses vader is +100 geworden dus hopelijk houdt Jose het nog lang vol.
Carl… Karl… Potato… Tomato… de een zo mogelijk nog erger(lijker) dan de ander… geef eens wat jong bloed de kans aub. Neen,niet jij Ruben…!

Bert op de motor vind ik een goed initiatief. Misschien nog niet op punt maar is tenminste een frisse wind
 
Die verticale streep over het volledige scherm wanneer ze bijvoorbeeld de namen van de renners in een groep tonen is toch ook ferm irritant, ik denk elke keer dat mijn scherm kapot is :tongue:
 
Terug
Bovenaan