Voorhuwelijkssparen CM

Raf1994

Banned
Mijn ouders hadden voorhuwelijkssparen toegepast voor mij via de CM. Toen het nog kon. (voor 2011)
Sindsdien loopt het nog altijd verder, en zit ik bijna aan de max termijn van jaren en max bedrag (48 euro per jaar)

Je krijgt het als je trouwt of wettelijk samenwoont of als je 30 jaar zal worden.
Ik zal wel trouwen, maar zal niet voor me 30 zijn :) Dus zal ik het eind volgend jaar ontvangen. (leeftijd 30 jaar bereikt december 2024)
Natuurlijk weet ik dat het bedrag wat minder zal zijn.

Maar weet iemand waar je een interest tabel kan terugvinden van de CM? Ik vind er niets meer van terug.
En bellen na de CM vertrouw ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je niet bent getrouwd/ wettelijk samenwoont is dat maximaal 120 procent als ik het mij goed herinner. Met het maximaal aantal stortingen heb ik 1795 euro ontvangen.
 
Wanneer je niet bent getrouwd/ wettelijk samenwoont is dat maximaal 120 procent als ik het mij goed herinner. Met het maximaal aantal stortingen heb ik 1795 euro ontvangen.
Was je toen ook getrouwd of wettelijk samenwonend? of ook aan de leeftijd van 30?
Alvast bedankt voor je antwoord, groetjes
 
Waarom vertrouw je het niet om naar de CM te bellen/mailen? Die gaan je gewoon een fatsoenlijk antwoord kunnen geven.

Ik heb dat indertijd ook gehad. Geen idee meer hoeveel het was. Ik was nog niet getrouwd in ieder geval.
 
Waarom vertrouw je het niet om naar de CM te bellen/mailen? Die gaan je gewoon een fatsoenlijk antwoord kunnen geven.

Ik heb dat indertijd ook gehad. Geen idee meer hoeveel het was. Ik was nog niet getrouwd in ieder geval.
Ja, kzal best ééns bellen. Gewoon misschien omdat het zo lang geleden is dat ze het willen verbergen ofzoiets?
Het is stopgezet omdat het te duur was.

Maar dit is gewoon weer mijn achterdochtigheid bij overheidsinstanties haha
 
Terug
Bovenaan