Volledige Set-ups Volledige desktop: Oude GamePC (i5 2500k, GeForce 750ti)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
22/05/2022 17:00

Woodster

Active member
iTrader: 89% (8/9)
Algemene informatie/specificaties
OS: Windows 7 Home Premium

Mobo: AsRock P67 Pro 3

CPU: Intel i5 2500K @ 3.30Ghz

RAM: 8GB

Grafische kaart : GeForce 750ti

Voeding: XFX 550W

Geheugen: Het besturingssysteem staat op een SSD van 128GB, de rest wordt opgeslagen op een harde schijf van 1TB. Geen idee welk model concreet.

Case: Coolermaster (Zie foto's)

Scherm: Zie foto's
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
2660 Hoboken
Dag iedereen,

Bij deze verkoop ik mijn desktop die ik lang geleden gebruikte als gamePC, maar ondertussen qua hardware toch wat achter loopt op wat minimaal nodig is :). De grafische kaart heb ik destijds wel nog vervangen, de andere componenten zijn origineel. Geen facturen en dozen meer van aangezien dat ook niet zo relevant meer is gezien de ouderdom.

OS: Windows 7 Home Premium

Mobo: AsRock P67 Pro 3

CPU: Intel i5 2500K @ 3.30Ghz

RAM: 8GB

Grafische kaart : GeForce 750ti

Voeding: XFX 550W

Geheugen: Het besturingssysteem staat op een SSD van 128GB, de rest wordt opgeslagen op een harde schijf van 1TB. Geen idee welk model concreet.

Case: Coolermaster (Zie foto's)

Scherm: Zie foto's

Ik heb geen idee wat ik hier nog voor kan/moet vragen dus laat ons beginnen bij biedingen vanaf 0 euro voor alles. De computer werkt nog perfect, nooit problemen mee gehad. Enkel de internetkaart is wel eens aan vervanging toe denk ik, aangezien het internet soms hapert (ik vermoed dat dit aan de ouderdom van de kaart ligt). Ik ga dit niet opsturen, dus ophalen kan in Hoboken. Afsluit 22/05 om 17u00. Indien er geen interesse is, gaat dit naar het containerpark.

Foto's:





 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan