Audio Voice én third party app in Discord voice kanaal

recipe4hate

Well-known member
Crowdfunder FE
Techies! Help me out here.

Ik zoek een manier om:
1a. Met account A op een windows 10 machine in een discord voice group te zitten
1b. Hierbij maak ik gebruik van de microfoon van de laptop als primary input en de headphones als primary out

2. Met account B op een ipad in diezelfde groep te zitten.
2b. Hierbij maak ik gebruik van een third party app (music software) als primary input en geen primary out (want via de laptop zal ik dat geluid oppikken)

OFWEL net het omgekeerde: ipad voor voice in and group voice out en laptop als music app in en geen out. Dit is misschien gemakkelijker omdat een ipad nogal dichtgetimmerd kan zijn.

Bijkomstig: ik wil wel quality music via de third party app. Is een 2e account handig of moet ik voor een bot gaan? Ik las dat die een hogere bitrate en stereomix toelaten.

Ik heb even via VB cable gefoeterd, maar kreeg het niet direct aan de praat. Is Kenku hier een oplossing?
Wie geeft me een goeie oplossing?
 
Got it fixed!

Voor de geïnteresseerden:
De ipad is nu mijn "gewone" voice input en ook meteen mijn discord voice output.
De laptop gaat nu van Syrinscape (de 3rd party app) naar VB Audio virtual cable naar Kenku FM.
Kenku FM heeft dus enkel de VB Audio input (custom external input) en streamt dan rechtstreeks naar een Discord Bot in dat kanaal.
Leuke is dat ik nu zowel via Syrinscape ALS via Kenku dingetjes kan inladen en afspelen.
 
Terug
Bovenaan