Voetbal kijken in België

Face-palm
Die kan niks anders zeggen in functie van de rechtszaken en om in zijn recht te blijven staan. Als dat zo op deze manier nog 5 jaar verder gaat, zeg ik het Belgisch voetbal echt vaarwel. Wat een circus

Als DAZN de 5 jaar niet uit doet zijn ze ook gewoon fucked. Er is niemand die nog in de buurt van dat bedrag gaat bieden (en dan ook nog zonder PO's).

Na 21 minuten, en 2 doelpunten gemist te hebben, eindelijk beeld. Om dan vervolgens geen enkele fase aan beide doelen goed te kunnen zien omdat de nieuwe led boarding in Charleroi veel te fel is ingesteld en de afstandsbediening kwijt is. Dat Belgisch 'prof'voetbal blijft verbazen. 🙈

De bandieten moeten blijven betalen :love: goed nieuws voor onze ploegen. Het contract is dus gewoon rechtsgeldig. Dazn heeft zich er mooi aan verbrand. Ze zijn ook verplicht om opnieuw een deal te sluiten met Telenet en Proximus door cepani

De bandieten moeten blijven betalen :love: goed nieuws voor onze ploegen. Het contract is dus gewoon rechtsgeldig. Dazn heeft zich er mooi aan verbrand. Ze zijn ook verplicht om opnieuw een deal te sluiten met Telenet en Proximus door cepani
Goed nieuws maar het verandert voor de ploegen eigenlijk weinig zolang er geen finale uitspraak is. Want als die finale uitspraak zou oordelen dat DAZN toch recht heeft om het contract op te blazen, gaan de clubs als dat geld moeten terugbetalen. :)

Goed nieuws maar het verandert voor de ploegen eigenlijk weinig zolang er geen finale uitspraak is. Want als die finale uitspraak zou oordelen dat DAZN toch recht heeft om het contract op te blazen, gaan de clubs als dat geld moeten terugbetalen. :)
Kans is heel klein omdat men u acht dat het contract geldig is. Die zullen na dit seizoen wel overeenkomen om te stoppen met een schadevergoeding vermoed ik

Kans is heel klein omdat men u acht dat het contract geldig is. Die zullen na dit seizoen wel overeenkomen om te stoppen met een schadevergoeding vermoed ik
Er is nog geen behandeling ten gronde. Dus ik zou als club absoluut dat risico niet nemen aangezien er over het inhoudelijke van de claim eigenlijk nog niet geoordeeld is.

Er is nog geen behandeling ten gronde. Dus ik zou als club absoluut dat risico niet nemen aangezien er over het inhoudelijke van de claim eigenlijk nog niet geoordeeld is.
Nee weet ik. Het voordeel van de clubs is wel dat alles voor een rechter in Brussel komt. Volledig in eigen land, zelfs die rechters weten wat er al maanden speelt. Het zou erger zijn als dat in Londen moet voorkomen. Ik heb er nu wel een goed oog in voor de financiën van onze ploegen

lijkt mij ook maar gewoon de logica zelve he.
wat Dazzen probeerde was gewoon professionele piraterij, natuurlijk gaan ze dat in een rechtbank niet bekrachtigen

Zou ik ook niet doen, maar om cashflow problemen te vermijden kan dit alvast wel helpen lijkt me.

Terug
Bovenaan