Maandelijkse betalingen blokkeren wegens contractbreuk, is dat dan geen optie in zo'n geval?Gaat nog iets geven. Al die mensen die daar een jaarabonnement hebben afgesloten gaan goed gekloot zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandelijkse betalingen blokkeren wegens contractbreuk, is dat dan geen optie in zo'n geval?Gaat nog iets geven. Al die mensen die daar een jaarabonnement hebben afgesloten gaan goed gekloot zijn.
Daar ken ik te weinig van. Vraag is ook wat er in het contract staat hè. Iedereen gaat daar iets aan, maar wie leest het contract? Als daar iets instaat van sporten kunnen ten alle tijden gewisseld worden ofzo , heb je niks te zeggenMaandelijkse betalingen blokkeren wegens contractbreuk, is dat dan geen optie in zo'n geval?
Als er essentiële wijziging is in aanbod (wat het verdwijnen van jpl in belgie is) kan je perfect opzeggen en ben je niet langer gebonden aan hun jaarabonnement. Dat is althans de conclusie die ik heb gemaakt op basis van contract dat ik wel degelijk heb gelezen voor ik intekende. Of dat in realiteit zo makkelijk zal gaan, valt uiteraard nog te bekijken.Daar ken ik te weinig van. Vraag is ook wat er in het contract staat hè. Iedereen gaat daar iets aan, maar wie leest het contract? Als daar iets instaat van sporten kunnen ten alle tijden gewisseld worden ofzo , heb je niks te zeggen
Ik ken iemand die intekende voor 1 maand aan 35 euro en krijgt het niet opgezegd. Mails, telefoons ten spijt. Telefoonnummer op hun site is zelf niet in gebruik. Dus ik vermoed dat dat nog heel veel zever gaat geven als het zover komtAls er essentiële wijziging is in aanbod (wat het verdwijnen van jpl in belgie is) kan je perfect opzeggen en ben je niet langer gebonden aan hun jaarabonnement. Dat is althans de conclusie die ik heb gemaakt op basis van contract dat ik wel degelijk heb gelezen voor ik intekende. Of dat in realiteit zo makkelijk zal gaan, valt uiteraard nog te bekijken.
Aangetekend schrijven en domiciliëring blokkeren?Ik ken iemand die intekende voor 1 maand aan 35 euro en krijgt het niet opgezegd. Mails, telefoons ten spijt. Telefoonnummer op hun site is zelf niet in gebruik. Dus ik vermoed dat dat nog heel veel zever gaat geven als het zover komt
Voor die 5 gratis weken heb ik telkens paypal gebruikt, meteen na afsluiten van contract kan je daar betalingen blokkeren.Aangetekend schrijven en domiciliëring blokkeren?

Zeg ik al van dag 1 dat hun abonnementen niet conform zijn. Ook dat opzeggen is een hel. Ze zullen al veel klachten gehad hebben van mensen. Goed dat ze dit doen. Des te sneller die bandieten hier weg zijn, des te beter voor ons![]()
Minister Rob Beenders legt DAZN boete op: "Streamingbedrijf laat fans in de steek" | VRT NWS Nieuws
Streamingbedrijf DAZN krijgt een boete opgelegd en wordt op het matje geroepen door minister van Consumentenbescherming Rob Beenders (Vooruit). Dat heeft hij gezegd bij VTM Nieuws en bevestigt zijn woordvoerder aan VRT NWS. Onderzoek van de Economische Inspectie toonde aan dat DAZN nieuwe...www.vrt.be
De politiek moet zich al moeien. En DAZN valt uit de lucht.![]()
Ja dat zegt hij ook hè. Hij wilt wel vermijden dat die mensen dan ineens een zwart scherm hebben waar ze voor moeten betalen. Het laatste is hier nog niet van gezegd.En dan begint de miserie voor de mensen die reeds een abonnement hebben afgesloten voor 1 jaar. Tegen dat die mogelijks hun geld terugkrijgen…
Ze zenden ook maar uit op een platform waar een hele grote generatie niets mee heeft. Gepensioneerden gaan over het algemeen niet achter hun pc een match bekijken, maar nemen liever een abbo bij telenet of proximus.Ja dat zegt hij ook hè. Hij wilt wel vermijden dat die mensen dan ineens een zwart scherm hebben waar ze voor moeten betalen. Het laatste is hier nog niet van gezegd.
De laatste jaren haalde dazn 80 miljoen per jaar op van de telcos stond er ook in een artikel. Nu 0 euro. Je moet niet weten wat voor verlies die gaan lijden. Ze hebben zich zwaar mispakt hier, ze dachten dat iedereen zomaar blindelings naar hun ging komen. Maar een Belg die ergens lang zit, die veranderd zomaar niet
Mij moet je alvast niet overtuigen om daar niks te pakken. Ik ben al overtuigdZe zenden ook maar uit op een platform waar een hele grote generatie niets mee heeft. Gepensioneerden gaan over het algemeen niet achter hun pc een match bekijken, maar nemen liever een abbo bij telenet of proximus.
Daar komt dan nog eens bij dat zelfs voor mensen die wel mee zijn met al dat app-gedoe, hun interface echt op geen hol trekt. Samenvattingen gemaakt met AI die goals en rode kaarten missen om het af te werken en je wil daar geen geld meer aan geven.
Ik heb het 1 seizoen gehad na de overname van Eleven, omdat ik dacht dat het gewoon een andere naam ging zijn. Eleven was veel kleiner, maar zoveel professioneler. En in die jaren dat het DAZN is, is er nog niets veranderd aan die slechte bruikbaarheid. Ik hoor zelfs meer en meer mensen klagen over de beeldkwaliteit, iets dat de vorige jaren geen probleem was.

Maar wat is dat dan, democratisch tarief? Terug die klassieke telco's waar je als niet-klant dus op geen enkele manier voetbal kan van bekijken? Want enkel voetbalabbo nemen, staan die uiteraard niet toe. Vreselijk, vind ik dat persoonlijk. Wat mij betreft, mag het gerust bij telco's ook aangeboden worden, maar zorg op z'n minst dat iedereen de kans heeft om enkel voetbalabbo te nemen zonder al die andere zever waar veel Vlamingen blijkbaar graag veel te veel voor blijven betalen.het zal dan rap gedaan zijn, denk ik. hopelijk pikt iemand op, en komt er snel weer tegen democratisch tarief voetbal op TV
TV Vlaanderen was ideaal, slechts 15€ voor gewone TV + DAZN. Dat is minder dan de helft van wat DAZN nu vraagt voor een maandelijks opzegbaar abo.Maar wat is dat dan, democratisch tarief? Terug die klassieke telco's waar je als niet-klant dus op geen enkele manier voetbal kan van bekijken? Want enkel voetbalabbo nemen, staan die uiteraard niet toe. Vreselijk, vind ik dat persoonlijk. Wat mij betreft, mag het gerust bij telco's ook aangeboden worden, maar zorg op z'n minst dat iedereen de kans heeft om enkel voetbalabbo te nemen zonder al die andere zever waar veel Vlamingen blijkbaar graag veel te veel voor blijven betalen.
Ik vrees dat er alleen maar verliezers gaan zijn: DAZN, de clubs en de kijkers. En dus het Belgisch voetbal in het algemeen.Benieuwd wie er gaat winnen, de kijker of de voetbalclub. Clubs willen zoveel mogelijk geld en liggen niet wakker van prijzen tot 25/30 euro per maand voor de TV-kijker.

Er zal wel ergens een café of zo in de buurt zijn die het uitzendt, vermoed ikOprechte vraag: kan ik dit weekend ergens naar voetbal in 1e klasse kijken op een tv scherm?