Voetbal kijken in België

Moet je je proefperiode eerst laten aflopen vooraleer je een nieuw abonnement kan kiezen bij dazn?

Is die per maand opzegbaar of ben je verplicht in te tekenen voor een jaar?

Ja, ik kon geen abo kiezen tot het was afgelopen (had wel al de proefperiode opgezegd). Vandaag kon ik dan wel kiezen (01/08 afgelopen).
De 7dagen trial stond er ook nog steeds tussen..

Je kan geen abbo delen als je niet op hetzelfde IP zit. Als ze dat zouden toelaten, zouden ze volgens mij ook al wat meer klanten hebben.
Ja, proefperiode afgelopen en toen heeft mijn vader zelf gekozen voor de 19.99 euro optie. Weliswaar vast voor een jaar en nadien nog een jaar voor 24.99. Dat had ik willen voorkomen maar soit hij kan kijken.

Ja, proefperiode afgelopen en toen heeft mijn vader zelf gekozen voor de 19.99 euro optie. Weliswaar vast voor een jaar en nadien nog een jaar voor 24.99. Dat had ik willen voorkomen maar soit hij kan kijken.
Dat jaar nadien kan je vermijden door op te zeggen hoor. Ik weet niet of die nieuwe wet er al door is, maar normaalgezien zullen ze tegen dan zelfs niet stilzwijgend mogen verlengen, dus hij heeft nu gewoon een jaar aan 19.99/mnd.

Kameraad van mij had die gratis periode nu gepakt. En die ziet constant een soort serienummer doorheen zijn beeld lopen. Super irritant. Die gaat dus ook snel opzeggen. Wat een firma is dat :laugh:

Kameraad van mij had die gratis periode nu gepakt. En die ziet constant een soort serienummer doorheen zijn beeld lopen. Super irritant. Die gaat dus ook snel opzeggen. Wat een firma is dat :laugh:
Ik heb dit ook bij iemand al gezien zeer vreemd. Ik heb dus van niets last bij die DAZN en vind het gewoon een prima app.

Heb ik ook al gehad op de Spaanse movistar+ app. Mijn madam kijkt daar regelmatig matchen op (want Spaanse commentaar). Is idd rete irritant, maar
DAZN is dus niet de enige of eerste hierin.

Wij zaten gisteren in het stadion en wouden checken of DAZN op het slechte wifi netwerk werkte.
Wonder bij wonder, de stream liep 20 seconden achter maar heel scherp beeld en geen haperingen.
Je kan zelfs terugspoelen.

Nu gelukkig is er volgende week terug een thuis wedstrijd maar ik wil mijn ploeg wel aan het werk zien.
Ik ga plooien als er geen overeenkomst uit de bus komt.

Wij zaten gisteren in het stadion en wouden checken of DAZN op het slechte wifi netwerk werkte.
Wonder bij wonder, de stream liep 20 seconden achter maar heel scherp beeld en geen haperingen.
Je kan zelfs terugspoelen.

Nu gelukkig is er volgende week terug een thuis wedstrijd maar ik wil mijn ploeg wel aan het werk zien.
Plooien naar Dazn doe ik niet, maar ik ga wel voor iets alternatief. Dat doen ze zichzelf aan door het zo te spelen

Tbh als het nu gewoon 10 à 15 euro was en maandelijks opzegbaar dan was dit een goede oplossing. Nu vind ik het gewoon net te duur voor wat het is.
Ongeacht 19,99 euro voor een jaar it is. Qua beeldkwaliteit heb ik geen issues en het werkt.

Waardoor Dazn steviger komt te staan, en een oplossing met de telecom operatoren weer moeilijker wordt.

Wel akkoord dat die illegale streams dikke kak zijn. Ik blijf hopen op een uiteindelijk akkoord, want ik blijf bij Telenet voor Ajax en Bayern.

Waardoor Dazn steviger komt te staan, en een oplossing met de telecom operatoren weer moeilijker wordt.

Wel akkoord dat die illegale streams dikke kak zijn. Ik blijf hopen op een uiteindelijk akkoord, want ik blijf bij Telenet voor Ajax en Bayern.
Het is dan ook niet de markt van de telecom operatoren natuurlijk, dan hadden ze de rechten maar moeten kopen.
Alsof die het veel beter doen met retedure internerpakketten te verkopen en elk jaar zoveel stijgen.

Ik ga dat geld er niet voor geven en eerlijk gezegd werken de illegale streams heel goed hier, goede kwaliteit en valt nooit uit.

Terug
Bovenaan