Voetbal kijken in België

En hoe zou het komen dat niemand wakker ligt van 1B denk je? 🤔

Dat ze niet alle 1B wedstrijden live uitzenden kan ik wel begrijpen. Maar nu is het weer een zoveelste devaluatie van die reeks. Geef die 4 wedstrijden dan meer aandacht door de samenvattingen ondermeer verplicht op nationale tv uit te zenden. Maar dat is er voor 1A zelfs niet meer.

En ik zou met plezier terug meer uitwedstrijden gaan bekijken in het stadion. Maar in 1B is het dan weer bijna elke uitmatch combi regeling.

En hoe zou het komen dat niemand wakker ligt van 1B denk je? 🤔

Dat ze niet alle 1B wedstrijden live uitzenden kan ik wel begrijpen. Maar nu is het weer een zoveelste devaluatie van die reeks. Geef die 4 wedstrijden dan meer aandacht door de samenvattingen ondermeer verplicht op nationale tv uit te zenden. Maar dat is er voor 1A zelfs niet meer.

En ik zou met plezier terug meer uitwedstrijden gaan bekijken in het stadion. Maar in 1B is het dan weer bijna elke uitmatch combi regeling.
Dat valt best mee:

Combi:
- Beerschot
- Patro (voor sommige clubs)
- Luik
- Seraing

Vrij vervoer:
- Lierse
- Beveren
- Belofteploegen (Gent op Ghelamco zal wel combi zijn zeker?)
- Eupen
- Lokeren
- RWDM
- Eupen
- Francs Borains

Nog onbekend:
- KVK
- Olympic Charleroi

Wij spelen nog steeds in het Guldensporenstadion :biglaugh:. Maar ik ben dus mis en het is idd in de Planet Group Arena geworden

Laatst bewerkt:
Eerlijk is eerlijk, de meerderheid van de 1B wedstrijden hoeft ook niet uitgezonden te worden natuurlijk. Er staan weinig mensen te wachten op Seraing vs Olympic Charleroi, of Lommel vs Eupen, behalve dan de fans van die ploegen zelf, en veel van die clubs hebben vaak geeneens 1.000 abo's.
Zou beter zijn als wat meer van die mensen naar het stadion trekken, af en toe.

Bon dus 2de klasse kan je niet meer volledig bekijken van dit seizoen. Je zou maar eens een supporter zijn van een 1B ploeg

Geweldig nieuws voor mij persoonlijk, behoorlijk kut voor mijn vader.
Dit weekend zo'n 7 dagen trial genomen en elke dag op en af naar Sint Niklaas mogen rijden omdat die kutapp zichzelf uitlogt op zijn TV. De mens heeft nog nooit van een QR code gehoord en heeft geen flauw idee hoe hij met zijn tv zelf moet inloggen. Ik heb het gevoel dat ze bij DAZN het gebrek aan technologische kennis voor een groot deel van hun doelpubliek grondig onderschatten. Maat van me zijn vader heeft geen smart tv dus die is ook gefucked.

Ik heb het dus al terug opgezegd, hij gaat toch niet alle matchen kunnen zie die hij wil (Waasland-Beveren)

Geweldig nieuws voor mij persoonlijk, behoorlijk kut voor mijn vader.
Dit weekend zo'n 7 dagen trial genomen en elke dag op en af naar Sint Niklaas mogen rijden omdat die kutapp zichzelf uitlogt op zijn TV. De mens heeft nog nooit van een QR code gehoord en heeft geen flauw idee hoe hij met zijn tv zelf moet inloggen. Ik heb het gevoel dat ze bij DAZN het gebrek aan technologische kennis voor een groot deel van hun doelpubliek grondig onderschatten. Maat van me zijn vader heeft geen smart tv dus die is ook gefucked.

Ik heb het dus al terug opgezegd, hij gaat toch niet alle matchen kunnen zie die hij wil (Waasland-Beveren)
Even geduldig zijn. Zal uiteindelijk wel allemaal in orde komen.

En no offence naar uw vader toe, maar het zijn die mensen die ze proberen met die trial een abo aan te smeren he. Dat zijn de mensen die dat vergeten op te zeggen en daaraan vast hangen.

Eerlijk is eerlijk, de meerderheid van de 1B wedstrijden hoeft ook niet uitgezonden te worden natuurlijk. Er staan weinig mensen te wachten op Seraing vs Olympic Charleroi, of Lommel vs Eupen, behalve dan de fans van die ploegen zelf, en veel van die clubs hebben vaak geeneens 1.000 abo's.
Zou beter zijn als wat meer van die mensen naar het stadion trekken, af en toe.
Ik vind het jammer dat we clubs in 1B strenge licentievereisten opleggen om te mogen deelnemen aan het profvoetbal maar voor VAR of TV uitzendingen is er dan blijkbaar geen geld. Ook niet echt het juiste signaal wat mij betreft om de competitie op te waarderen.

Even geduldig zijn. Zal uiteindelijk wel allemaal in orde komen.
Zal idd wel terug op tv komen gok ik.
En no offence naar uw vader toe, maar het zijn die mensen die ze proberen met die trial een abo aan te smeren he. Dat zijn de mensen die dat vergeten op te zeggen en daaraan vast hangen.
Klopt. Gelukkig heeft hij aan mij gevraagd om alles te regelen ipv het zelf te proberen want zijn trial had wss al afgelopen geweest eer hij 1 minuut voetbal op zijn tv had gekregen.

Elk begin van de competitie zal zo zijn I'm afraid, tot wat was het, 2030??plezant zulke compagnies toch eh

Ik vind het jammer dat we clubs in 1B strenge licentievereisten opleggen om te mogen deelnemen aan het profvoetbal maar voor VAR of TV uitzendingen is er dan blijkbaar geen geld. Ook niet echt het juiste signaal wat mij betreft om de competitie op te waarderen.

Dat sowieso zeker. Maar die licentievereisten voor 1B is al jaren een schande.

Zal idd wel terug op tv komen gok ik.

Klopt. Gelukkig heeft hij aan mij gevraagd om alles te regelen ipv het zelf te proberen want zijn trial had wss al afgelopen geweest eer hij 1 minuut voetbal op zijn tv had gekregen.
Zelfde met mijn vader. Als die dat zou doen. Die hangt ineens voor een jaar vast en na 2 matchen weet hij waarschijnlijk zijn pincode / wachtwoord er niet meer van 😂

Dat valt best mee:

Combi:
- Beerschot
- Luik
- Seraing

Vrij vervoer:
- Lierse
- Beveren
- Eupen
- Lokeren
- RWDM
- Eupen
- Francs Borains

Nog onbekend:
- KVK
- Olympic Charleroi
Eerste match op RWDM ook al direct combi, belofteploegen ook regelmatig. Zelfs Genk (in Geel). Kortrijk in eindronde was ook combi. Veel blijft er dan niet meer over zonder.

Zouden ze bij DAZN zelf al weten welke wedstrijden van 1B ze uitzenden? Nog niets van te vinden in het kalender.

Dat valt best mee:

Combi:
- Beerschot
- Luik
- Seraing

Vrij vervoer:
- Lierse
- Beveren
- Eupen
- Lokeren
- RWDM
- Eupen
- Francs Borains

Nog onbekend:
- KVK
- Olympic Charleroi
Sowieso tegen Jong Genk. :biglaugh:

Wij zijn langer onderweg naar onze supportersclub met de auto dan dat we met de bus naar Maasmechelen moeten rijden. :biglaugh:

Nu goed, ik denk na de vele incidenten tussen Genk- en Patro-fans dat ze die match wel zullen samenzetten met de match van de A-ploeg.

Moet je je proefperiode eerst laten aflopen vooraleer je een nieuw abonnement kan kiezen bij dazn?

Is die per maand opzegbaar of ben je verplicht in te tekenen voor een jaar?

Moet je je proefperiode eerst laten aflopen vooraleer je een nieuw abonnement kan kiezen bij dazn?
Normaal niet, er zou een knop moeten zijn om over te schakelen naar een betalend abbo.

Is die per maand opzegbaar of ben je verplicht in te tekenen voor een jaar?
Ofwel kies je opzegbaar per maand aan 35 euro per maand, ofwel kies je voor direct een jaar.

Is er niemand die een abo deelt met zijn vader ofzo, normaal mag het niet maar er doen er toch waarschijnlijk? 😅

Terug
Bovenaan