Voetbal kijken in België

Ik wil gerust betalen voor een deftige stream, geen probleem mee.
Maar dat je verplicht bent om onmiddellijk een jaarabonnement te nemen is er los over.
Het lijkt me dat er toch wel een maandabonnement is, hetgene dat in werking treedt na die proefperiode van 7 dagen. Dan betaal je nadien wel 35 euro per maand.

5A0Krt6.png

Wel grappig dat het jaarabonnement met gespreide betalingen goedkoper is terwijl er bij de laatste optie staat dat je meer bespaart :biglaugh:

Die eerste optie van 20/maand gaan ze na die gratis week uiteraard niet meer aanbieden, dat zie je zo al aankomen.

Het lijkt me dat er toch wel een maandabonnement is, hetgene dat in werking treedt na die proefperiode van 7 dagen. Dan betaal je nadien wel 35 euro per maand.

5A0Krt6.png

Wel grappig dat het jaarabonnement met gespreide betalingen goedkoper terwijl er bij de laatste optie staat dat je meer bespaart :biglaugh:
35 euro vragen voor een opzegbaar abonnement is nen mens quasi verplichten een jaarabonnement te pakken.

Met alle respect, maar als ge intekent voor 35 euro per maand zijt ge goed zot.
Zelfde als in Frankrijk gaat dat worden als die monopolie halen. Daar moesten de Fransen halverwege het seizoen ineens 45 euro per maand betalen. Die paste de bedragen aan doorheen het seizoen. Wat heel veel mensen naar piraterij dreef. De Franse bond heeft DAZN uiteindelijk bedankt. Dat in het achterhoofd gehouden, wens ik daar niks te nemen.

5A0Krt6.png

Wel grappig dat het jaarabonnement met gespreide betalingen goedkoper is terwijl er bij de laatste optie staat dat je meer bespaart :biglaugh:
Heb het over de €19,99/maand.
Ik pas, zal wel een illegale stream zoeken.

Ik begin wel te denken, dat als er geen overeenkomst komt met Telenet, Orange, Proximus,.. dat ik me toch ga laten vangen binnen een paar weken. Voor die 19,99€/m (je hangt er dan wel sowieso aan vast voor een jaar, waarbij je dus 2 maand voor niets betaald)

Want na 1 helft van een match begint het gedoe met illegale streams nu al op mijn zenuwen te werken.

Wordt wel kostelijk, we zitten nu al aan 100€/m aan streamingdiensten

Ik begin wel te denken, dat als er geen overeenkomst komt met Telenet, Orange, Proximus,.. dat ik me toch ga laten vangen binnen een paar weken. Voor die 19,99€/m (je hangt er dan wel sowieso aan vast voor een jaar, waarbij je dus 2 maand voor niets betaald)

Want na 1 helft van een match begint het gedoe met illegale streams nu al op mijn zenuwen te werken.

Wordt wel kostelijk, we zitten nu al aan 100€/m aan streamingdiensten
Het ding is wel, dat als er na 2 speeldagen geen enkel ander akkoord is, ze volgens mij die 20 per maand gewoon gaan veranderen naar 25 per maand. Dus het is wat gokwerk of er nog een andere aanbieder komt.

Het ding is wel, dat als er na 2 speeldagen geen enkel ander akkoord is, ze volgens mij die 20 per maand gewoon gaan veranderen naar 25 per maand. Dus het is wat gokwerk of er nog een andere aanbieder komt.
Ze zijn verplicht om 2 deals te sluiten volgens de ceo van de Pro League. Even geduld hebben

Ze zijn verplicht om 2 deals te sluiten volgens de ceo van de Pro League. Even geduld hebben
Idd, maar wat voor deals is niet duidelijk. Er was hier al iemand die zich afvroeg of deals voor samenvattingen op het nieuws voldoende zijn of niet. Vanmiddag waren er in elk geval geen beelden te zien, enkel uitslagen.

Idd, maar wat voor deals is niet duidelijk. Er was hier al iemand die zich afvroeg of deals voor samenvattingen op het nieuws voldoende zijn of niet. Vanmiddag waren er in elk geval geen beelden te zien, enkel uitslagen.
Distriebutiedeals van de live beelden zei hij. Dus dat is effectief de wedstrijden. We zien wel

artworks-000049370348-kwmca5-t500x500.jpg

Maffia. Pure maffia...

Ik boycot, hoe spijtig ik het ook vind, hoe meer iedereen dit doet, hoe meer bs je in de toekomst nog van deze zever gaat krijgen...

Mensen hebben geen geduld meer tegenwoordig. Wachten tot ze een deal sluiten en dan verder kijken. Is de enige manier om die onnozele DAZN te treffen.

Dieje DAZN rommel is echt vreselijk, als ik n match wil kijken staat er n “slotje” bij terwijl ik echt wel n abonnement heb. Fucking bullshit

Mensen hebben geen geduld meer tegenwoordig. Wachten tot ze een deal sluiten en dan verder kijken. Is de enige manier om die onnozele DAZN te treffen.
Het is echt niet zeker of ze een deal gaan sluiten...
Ik ga op mijn tanden bijten en de 15 links die ik heb straks proberen (in de hoop dat er toch 1tje deftig werkt).
Zelfs de 7 dagen gratis mogen ze hebben en ik hoop dat er heel veel volgen zodat ze wel moeten plooien.

Nog even geduld hebben. Ze hebben door dat met alleen eigen verkoop , de kosten niet worden gedekt. Sponsors hebben dit weekend ook massaal geklaagd over de weinige visibiliteit:

Onze redactie vernam een paar dagen geleden dat er wellicht wel een oplossing zal worden gevonden en dat op korte termijn. Alles alleen via de app van DAZN uitzenden zal zeker niet gaan gebeuren. Dat dekt de kosten niet voor DAZN.

Zij hebben extra geld nodig. Lees: akkoorden met Play Sports en Proximus. DAZN liet aan de krant weten dat ze zeer tevreden zijn met het aantal mensen dat de weg naar de app heeft gevonden. Daar zitten veel mensen bij die een gratis proefperiode van zeven dagen hebben afgesloten. Velen zullen die wellicht gaan annuleren, want anders heb je een doorlopend betalend abonnement aan je been.

Moet wel zeggen, die illegale streams, dat is het toch ook niet. Dus hopelijk snel een deal met Telenet. Inclusief de NFL graag.

Hoeveel oetlullen in dat hln artikel zitten DAZN daar nog op te hemelen? My god, achterlijke mensen die hun graag laten naaien, of willen stoeffen, ik kan het betalen...

Vraag me af wat daar van gaat komen :unsure:
Blijkbaar veel klachten van mensen gehad die abos onterecht zijn aangesmeerd. Goed dat ze dit doen! Ik heb altijd gezegd dat dat gangsters zijn. Heel blij dat ik daar niks heb genomen

Terug
Bovenaan