Feedback Sport

Ik begrijp dat ellenlange pagina's over het arbitrale falen voor velen niet meer aangenaam zijn om lezen.

Alleen vind ik de opsplitsing wat moeilijk.

Vanaf wanneer moet je dan in het arbitrage topic gaan posten?

Ook al tijdens een wedstrijd? Wat met een analyse na de wedstrijd? Moet je dan echt je posts gaan opsplitsen? Een post in de Jupiler pro League thread over het sportieve van de wedstrijd en een 2de in de andere thread over de arbitrage? Lijkt me toch heel moeilijk te doen, zeker wanneer je live met de wedstrijd mee aan het posten bent.

En welke fases mag/moet je dan wel in de ene of andere bespreken? Als je pakweg vindt dat iets net wel of geen fout/geel/rood... was, moet dat dan ook in arbitrage? Of enkel de flagrante en overduidelijke blunders van de refs of VAR?
Ik snap de vraag, absoluut.
Als je het niet eens bent met een beslissing maar het nog wel over het voetbal wil hebben, post gerust in het JPL topic. Wil je (tijdens al maar meestal achteraf) voort borduren op de arbitrage, dan past dat in het arbitragetopic.

Eigenlijk denk ik dat jullie zelf wel weten wanneer het weer eens te veel over de arbitrage gaat.
 
Als woordvoerder van de club die niet gediend is van ellenlange pagina's over al dan niet arbitraal falen in het JPL-topic, kan ik zeggen dat het probleem tweeledig is, maar niet per se gerelateerd aan posts tijdens de match over al dan niet arbitraal falen. Ter verduidelijking:

- enerzijds heb je mensen die quasi uitsluitend over de arbitrage posten tijdens matchen. Quasi letterlijk 90% van hun posts over de prestatie van de scheidsrechter, terwijl ze toch bekend staan als supporter van club X.
- anderzijds dan weer de besprekingen van de arbitrale prestaties na de wedstrijd. Dat ontspoort veelal vrij snel in het welgekende welles-nietes spelletje dat we hier bv de laatste dagen hebben mogen aanschouwen. En dat kan je als originele poster niet vermijden want zelf als je 10 lijnen schrijft over de match en 2 woorden over de arbiter, ga je enkel gequote worden over die 2 woorden over de arbiter.

Aan het eerste kan je weinig doen, je kan inderdaad niet gaan verwachten dat mensen tijdens de match zelf hun ergernissen over de arbitrage gaan afschrijven in een ander topic. We mogen niet teveel verwachten van voetbalsupporters, zelfs op een forum als BG.
Aan het tweede, sensibiliseren en leden blijven wijzen op het Arbitrage-topic. En dan vooral de reageerders die enkel wensen te reageren op het arbitrage-aspect van andermans wedstrijdrelaas.

Maar bon, ik ben geen mod dus je hebt eigenlijk geen enkele reden om mijn bericht in acht te nemen wanneer je post. Al zou het wel door meerdere mensen geapprecieerd worden.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn net een stuk of 10 posts verplaatst van het JPL-topic naar het arbitrage-topic, en binnen het kwartier staan er alweer twee nieuwe arbitrageposts in het JPL-topic. Ik zou toch willen vragen om strenger op te treden, want dit begint echt onnozel te worden.
 
Er zijn net een stuk of 10 posts verplaatst van het JPL-topic naar het arbitrage-topic, en binnen het kwartier staan er alweer twee nieuwe arbitrageposts in het JPL-topic. Ik zou toch willen vragen om strenger op te treden, want dit begint echt onnozel te worden.
Die 2 zijn ook net verplaatst. Ik denk dat BonIver en Tom hun post (met quote) al aan het typen waren, toen exCite deze heeft verplaatst. Want beide quotes verwezen naar de Arbitrage thread.
 
Oprechte vraag, vanwaar komt die fetish dat alles duidelijk afgelijnd moet worden in vakjes, zijnde topics?
Is dat van users uit of een beslissingen van het moderatieteam?
 
Oprechte vraag, vanwaar komt die fetish dat alles duidelijk afgelijnd moet worden in vakjes, zijnde topics?
Is dat van users uit of een beslissingen van het moderatieteam?
Het aflijnen van discussies is iets wat van de moderatie uit gebeurd, samen met feedback van de users. Het is vooral ook belangrijk zodat je niet van die megathreads krijgt met verschillende discussies door elkaar.
 
Als we zo'n bericht zien in een verkeerd topic maar je wilt er wel op reageren, moeten we dan eerst reporten en wachten tot het bericht verzet is, of mogen we direct het bericht quoten in het juiste topic?
 
Als je in het beker-topic al niet mag discussiëren over het uitstellen van bekermatchen????
Er is gewoon weinig toegevoegde waarde. De ene vindt het goed, de andere niet. En zoals exCite zegt, als het dan weer verzandt in een discussie tussen verschillende ploegen, dan grijpen we in.
 
Er is gewoon weinig toegevoegde waarde. De ene vindt het goed, de andere niet. En zoals exCite zegt, als het dan weer verzandt in een discussie tussen verschillende ploegen, dan grijpen we in.
Ik vond de discussie verre van agressief of uit de hand lopend, heb al véél erger gezien in Voetbaltopic waar niet ingegrepen werd eigenlijk

Post van jou gaf me een hoog gehalte van peutertuin-vibes
 
Ik vond de discussie verre van agressief of uit de hand lopend, heb al véél erger gezien in Voetbaltopic waar niet ingegrepen werd eigenlijk

Post van jou gaf me een hoog gehalte van peutertuin-vibes

De discussie is sinds gisteren middag bezig. Al deze posts staan er nog. Het is sinds vanmorgen dat het niet meer over de sneeuw zelf gaat maar wel over die ploeg dit, en die ploeg dat. Daar zijn we tegen opgetreden. Ervaring leert ons dat we het dan beter ineens kortsluiten.
 
In het ene forum roepen ze op niet alle discussies in een algemene thread te smijten, dan denk ik eens een discussie te starten in een aparte thread is het ook alweer niet goed!

Hoe is een potentiële discussie over het verschil in kwaliteit tussen twee jonge Belgische verdedigers actief aan de belgische (sub)top bij voorbaat nutteloos? Wie heeft dat hier bepaald feitelijk???
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat niemand hier de feedback leest, maar toch: waarom is mijn "herspelen!!!" verwijderd. Als ik ZELF als rasechte GENKIE niet eens aan ZELFSPOT mag doen. Waar dan wel nog???
 
Ik weet dat niemand hier de feedback leest, maar toch: waarom is mijn "herspelen!!!" verwijderd. Als ik ZELF als rasechte GENKIE niet eens aan ZELFSPOT mag doen. Waar dan wel nog???
Omdat het gewoon niet grappig is denk ik. Allez, gaat ge dat nu elke match dat Genk niet wint hier komen neerpennen?
 
In het ene forum roepen ze op niet alle discussies in een algemene thread te smijten, dan denk ik eens een discussie te starten in een aparte thread is het ook alweer niet goed!

Hoe is een potentiële discussie over het verschil in kwaliteit tussen twee jonge Belgische verdedigers actief aan de belgische (sub)top bij voorbaat nutteloos? Wie heeft dat hier bepaald feitelijk???
Je weet toch goed genoeg dat een thread over verdediger x van de ene ploeg vs verdediger y van de andere ploeg 0 toegevoegde waarde en discussiewaarde heeft?
 
Je weet toch goed genoeg dat een thread over verdediger x van de ene ploeg vs verdediger y van de andere ploeg 0 toegevoegde waarde en discussiewaarde heeft?
Oei, dat belooft voor de selectie voor het EK deze zomer. Ge gaat serieus wat werk hebben in de rode duivels thread!
 
Terug
Bovenaan