Killjoy
Redactiechef
Show is gestart om 20:00 en ik was iets voor 22:00 de zaal uit. Voelde qua duur per-fect.
Was dat inclusief Bas Birker zijn support set?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Show is gestart om 20:00 en ik was iets voor 22:00 de zaal uit. Voelde qua duur per-fect.
XdR: niet zijn beste show, maar ik keek na een halfuur in mijn hoofd op mijn smartphone en bleek er al twee uur gepasseerd te zijn.Show is gestart om 20:00 en ik was iets voor 22:00 de zaal uit. Voelde qua duur per-fect.
Bon. Was beter gestopt na die eerste helft.Eerste helft gezien. Veel beter dan vorig jaar imo.
Uiteraard ook veel zwakke stukken en vooral moppen. Maar toch ook al een paar keer goed moeten lachen.
Dat hij het sportpaleis 2 keer heeft uitverkocht gaan we ook nog veel mogen horen vrees ik.![]()
Ja, dat was idd nog wel geestig. Maar moet zowat het enige geweest zijn voor mij het laatste anderhalf uur.ik vond het facebook messenger stuk nog wel leuk. Had bijna zin om terug een troll account aan te maken
Smaken verschillen, ik heb Jade vorig jaar ook live gezien en er zitten grappige stukken in maar dat is toch niet wat ik verwacht van een comedy show.HHVB:
ik ben voor het derde jaar op rij beginnen kijken, tegen beter weten in (de vorige twee jaren vond ik het slecht), maar ik heb blijkbaar echt niks beters te doen. Ik ben 2u20 ver, en vond tot nu toe enkel de klachten aan de VRT goed. En dat waren dan de klachten op zich, daar hoefde je verder geen moppen rond te brouwen om ze grappig te maken. Arjen Lubach: schaamtelijk. Duidelijk op vijf minuten neergepend, kon niet zonder zijn steekkaartjes, rap cashen dacht hij. En wat betreft de opmerking over ondertiteling bij deze show: als ik niet heel geconcentreerd luister, heb ik soms moeite om hem te begrijpen. Zijn Nederlands en zijn uitspraak zijn soms niet 100% en dan een beetje galm erbij, niet bevorderlijk voor de verstaanbaarheid.
Kamal:
ga ik me dit jaar niet meer aan wagen. Vorige jaren genoeg gezien.
Jade Mintjes:
vorig jaar live gezien in Hasselt, en echt heel vaak heel luid moeten lachen. Heerlijk goeie show. Liever (véél liever) 75 minuten Jade dan drie uur Xander voor mij.
Dat was ik ook aan het denken toen ik mijn vorige post typte.Smaken verschillen
Gelukkig maar zeker? Anders was er maar één comedian met werk in ons land misschien.Gewoon perfecte datum voor iemand die niet goed weet wat te doen tussen kerst en nieuw.Maar wel chapeau dat hij 2 sportpaleizen kan uitverkopen terwijl de show een week later gratis te bekijken is, toch wel sterk.
)Zijn zaalshow vond ik ook wel goed. Ook ontmoet, en was wel een geestige kerel.. Denk dat die heel hard afhankelijk is van zijn ronduit geniale redactie (Diederik Smit oa, geniale vent), en dat die hieraan dus niet mee geschreven hebben.
Iets anders als een comedyshow brengen wanneer je bekend staat voor comedy kan lastig zijn.
Is geen pure comedyshow, me dunkt. Maar toch opvallend.
Respect dat hij voor deze oplossing kiest, ipv een kutshow af te leveren. Zoals zovelen, al dan niet bewust, doen.
Is geen pure comedyshow, me dunkt. Maar toch opvallend.

Gisteren dan deel 2 gezienLater deze week volgt deel 2....