Vlaamse stand-up comedy

Ik heb 2000 calorieën verbrand. Ik ben mijn pizza in de oven vergeten. :unsure: Daarvoor mogen ze mij betalen om daarnaar te gaan kijken.
Echt he.. mocht die in de flauwe moppen topic geplaatst worden krijgt dat ongetwijfeld commentaar: 'dat is echt wel een afgezaagde mop'.

Ik heb 2000 calorieën verbrand. Ik ben mijn pizza in de oven vergeten. :unsure: Daarvoor mogen ze mij betalen om daarnaar te gaan kijken.
Dat is inderdaad Geert Hoste niveau, of zelfs lager. Ach ja, zijn talenten liggen niet in stand-up comedy maar ja, wat moet die man anders doen?

Broodjes gaan smeren in de Panos!

Los van alles wat er gebeurd is, zijn piek is sowieso voorbij. Iets wat met alle artiesten vroeg of laat gebeurt.

In het geval van een muzikant kan je in het beste geval nog blijven teren op een rijk repertoire waar je nog lang mee kan blijven touren.
In het geval van een TV-gezicht, comedian, ... is het gewoon soms beter om het roer om te gooien.

Zijn vriend Tom Lenaerts hebben we ondertussen toch ook al een hele tijd niet meer gezien op het scherm hé.
Je kan altijd de keuze maken om louter te gaan schrijven, regisseren of jonge, creatieve mensen te gaan begeleiden. Uiteindelijk heeft De Pauw daarvoor toch een TV-carrière gehad van 20+ jaar, dat is veel meer dan de meeste anderen.

Deze show zal nog wel aanslaan, omdat het de 'comeback' is, maar wat daarna? Opnieuw een satirisch, komisch programma maken met hem in de hoofdrol? Het zal dan toch verdomd goed moeten zijn, als dat nog terug wil aanslaan. Hij kan natuurlijk nog wel rekenen op een trouwe fanbase, maar of hij de jeugdige kijkers nog zal kunnen overtuigen...

De show krijgt precies wel nog ok kritieken. Ben er wel benieuwd naar.
En als die op Streamz ofzo staat zal ik wel kijken.

Zie die ook nog wel terug programma's maken, maar dan niet per se als schermgezicht.
Nu de hetze wat gaan liggen is. Maar of die programma's ook goed gaan zijn is een andere vraag.
It's showtime was al 1 van zijn minder programma's, en werkte blijkbaar ook mee aan Influencers, 1 van de slechtste dingen die ik al gezien heb.

Goed, we kunnen de man eeuwig dankbaar zijn voor Buiten de Zone, Schalkse Ruiters (al is dat nu wel wat gedateerd) , Het Geslacht De Pauw, De Mol en Quiz Me Quick. En wie weet komt er nog iets geestig uit zijn brein.

De show krijgt precies wel nog ok kritieken. Ben er wel benieuwd naar.
En als die op Streamz ofzo staat zal ik wel kijken.

Zie die ook nog wel terug programma's maken, maar dan niet per se als schermgezicht.
Nu de hetze wat gaan liggen is. Maar of die programma's ook goed gaan zijn is een andere vraag.
It's showtime was al 1 van zijn minder programma's, en werkte blijkbaar ook mee aan Influencers, 1 van de slechtste dingen die ik al gezien heb.

Goed, we kunnen de man eeuwig dankbaar zijn voor Buiten de Zone, Schalkse Ruiters (al is dat nu wel wat gedateerd) , Het Geslacht De Pauw, De Mol en Quiz Me Quick. En wie weet komt er nog iets geestig uit zijn brein.
Op basis van wat ik er van gezien heb begrijp ik dat echt niet. Ik heb alleen maar tenenkrommende humor gezien voor een hersenloos adorerend publiek.

- Dieetkamp. Ge vertrekt met 10 dikzakskes en elke week valt er ene af. Zo een beetje gelijk met Kamp Waes maar dan met een vetabsorbeerder.
- die pizza lol
- die manier van mea culpa te slaan gevolgd door melige vals gezongen liedjes aan zijn vrouw

Ik heb compassie met iedereen die zijn centen daar aan heeft opgehangen.

Ik hoorde de volgende bemerking: mensen kochten een ticket van een show waar weinig tot niets van was geweten qua inhoud en gaven hem een staande ovatie toen hij nog maar het podium opkwam. Erg kritisch zullen die mensen dus niet geweest zijn en veel kan hij niet verkeerd doen.

De show "DNA" van Peter Pannekoek was dit weekend op Nederland 1. Aanrader voor iedereen die bewust geen kinderen heeft.

Hans Cools, Henk Ryckaert, Jasper Posson, Pieter Verelst, Bas Birker, Steven Mahieu, Seppe Toremans, ... Allemaal komen ze volgend seizoen met een nieuwe show. Veel om naar uit te kijken :love:

Mohsin Abbas gezien in de Capitool, fijne show. Op zijn best wanneer hij off script gaat en mensen uit het publiek begint te hecklen wel.

Tickets gekocht voor Hans Cools zijn nieuwe show. En goed dat ik rap beslist heb want de 2 shows in Oostkamp al uitverkocht.

Laatst bewerkt:
Via TVL vertellingen gratis Thomas Smith en Yannick Noben gezien met een Martens Pils.
Yannick Noben was in z'n lokale dialect gezien hij van Tongeren was en het daar ook was, wat iets had.
Beetje Alex Agnew light.

Thomas Smith had dan weer van die losstaande anekdotes zonder lijn in, moeilijker om te volgen.

Enkele weken terug naar William Bouva zijn show geweest, had positieve reacties in De Standaard gekregen ook. Ik vond het echter allemaal zeer matig, simpele moppen die je al lang voelt aankomen, veel te veel herhalingen en rode draad doorheen de show niet interessant. Zowel mijn vrouw als de rest van de zaal vond het precies allemaal maar matige boel.

Terug
Bovenaan