Ik zat ook op die eerste rij en het was echt wel degoutant. Die vier troela's zaten vlak voor hem en die Jolien zat letterlijk al heel de tijd op haar phone te scrollen en te praten tegen haar vriendin. Dat hij er over begon was logisch...de grappende manier ook typisch voor Smith. Hij probeerde er een bit van te maken en met humor gewoon hen in de voorstelling te engageren.
Bij normale mensen zou de kous daar mee af zijn, maar de arrogantie die gepaard gaat met dat soort achttienjarige margi-grieten die persè moesten tegenspreken (gade gij mijn loon betale??) en het op de spits dreven door op alles wat hij deed op dat podium.cringe commentaar te geven en te blijven tetteren, deed echt de sfeer naar omlaag gaan. Het was dan ook logisch dat hij even uit zijn rol viel en hen kordaat maar tactvol aansprak en zei dat ze het mochten afbollen. Ze waren wel stil daarna
Echt, die haar vriendin zat er de rest van de voorstelling alsof ze het oplawaai van haar leven had gekregen, als een puppy die gedropkicked was. Ook extra cringe dat meteen toen het gedaan was die Jolien weer haar stomme smoel moest opentrekken 'Ik kan kik der toch ook nie an doen?'