Vlaamse stand-up comedy

Try-out Vincent Voeten: geen enkele keer gelachen

Een verhaal van 45sec met dan telkens als einde 'de mop' - en dat dus 1u aan een stuk
Stand-up comedy zijn imho lange verhalen die aaneenhangen
geen scheurkalender moppen door elkaar, die niets met elkaar te maken hebben (!)

Ik werd er echt triestig en zelfs agressief van en wou vertrekken in het midden van de show. By far the worst comedy show die ik ooit gezien heb.

Een verhaal van 45sec met dan telkens als einde 'de mop' - en dat dus 1u aan een stuk
geen scheurkalender moppen door elkaar, die niets met elkaar te maken hebben (!)

Ik werd er echt triestig en zelfs agressief van en wou vertrekken in het midden van de show. By far the worst comedy show die ik ooit gezien heb.

De show hing dus in feite....uw voeten uit?

Was dat in Gent? Levels?

Hecklen hé :p
Of had hij het meerendeel van het volk mee?

Ergste Vlaamse tryout hier was.. naam ontgaat me maar was best een gekende comic die na afloop ons geld terug aanbood en een cola/drankje naar keuze.
Had wel iets aandoenlijk want zo erg vond ik het ook niet en echt een act rond krijgen in ons klein landje is natuurlijk niet makkelijk.(Gents.. lang haar, absurdist)

In Rotterdam ook eens een krullige tiener zien "bomben" tijdens een open mic. Had waarschijnlijk nog geen dozijn uren onder zijn benen. Jongen ging tegen het eind bijna ineenstorten. Daarna ne whiskey getrakteerd en tijdens de show ook hele tijd proberen te rooten voor hem maar het was pijnlijk om te zien. Hielp ook niet da'k echt wel kan genieten van iemand dat faalt maar toch hard probeert dus ik zat daar dan als enige idioot te lachen.

Onlangs gaan kijken naar een try-out van Wouter Deprez. Zeer sterk. Weliswaar minder emotionaliteit deze keer, wel meer humor.
Ook gaan kijken naar Mohsin Abbas zijn show. Met momenten zeer grappig, al is die volgens mij wel afhankelijk van de interactie. Zijn basismateriaal is minder uitgebreid dan bij bv. Deprez maar hij weet hoe een publiek bespeeld moet worden.

-> Komende vrijdag wordt de show van Thomas Smith (Rebel) op Canvas getoond. Hoera :smile:

Onlangs gaan kijken naar een try-out van Wouter Deprez. Zeer sterk. Weliswaar minder emotionaliteit deze keer, wel meer humor.
Ook gaan kijken naar Mohsin Abbas zijn show. Met momenten zeer grappig, al is die volgens mij wel afhankelijk van de interactie. Zijn basismateriaal is minder uitgebreid dan bij bv. Deprez maar hij weet hoe een publiek bespeeld moet worden.

-> Komende vrijdag wordt de show van Thomas Smith (Rebel) op Canvas getoond. Hoera :smile:

Fantastische show, ben hem live gaan zien (toevallig tijdens de opnames) dus ben benieuwd of ik in beeld ga komen :D

Vanavond Yannick Noben eens live gezien. Overduidelijk dat die in coaching zit, technieken kwamen terug; repetitieve moppen tot vervelens toe.

Met een jaaroverzicht en kakapipi humor en bashen op een Ben Weyts, terwijl er toch politiek heel wat andere gewichten in de strijd gegooid konden worden.

Matige show, 0 applaus, gezond vertier voor een woensdagavond.

Laatst bewerkt:
Vanavond Yannick Boven eens live gezien. Overduidelijk dat die in coaching zit, technieken kwamen terug; repetitieve moppen tot vervelens toe.

Met een jaaroverzicht en kakapipi humor en bashen op een Ben Weyts, terwijl er toch politiek heel wat andere gewichten in de strijd gegooid konden worden.

Yannick Boven wordt hier serieus naar beneden gehaald.

Nee serieus, Yannick Noben zit in het clubje van Ehran Demirci zeker? Is beetje die zelfde stijl qua 'humor' toch.

Vanavond Yannick Noben eens live gezien. Overduidelijk dat die in coaching zit, technieken kwamen terug; repetitieve moppen tot vervelens toe.

Ga hem binnenkort zien en mijn verwachtingen zijn heel hoog. Vorige shows waren geweldig. Ik hoop zo hard dat ge niet gelijk gaat hebben.
Yannick Boven wordt hier serieus naar beneden gehaald.

Nee serieus, Yannick Noben zit in het clubje van Ehran Demirci zeker? Is beetje die zelfde stijl qua 'humor' toch.
Is het ook niet zo dat hij in Limburg hoge toppen scheert maar in bv. Oost Vlaanderen maar matig scoort?
Denk dat Yannick en Erhan het hebben van hun accent waardoor ze voor een streep voorhebben op andere comedians.

Zal we het hetzelfde zijn voor West-Vlamingen met een comedian die hun dialect spreekt zeker.

Ga hem binnenkort zien en mijn verwachtingen zijn heel hoog. Vorige shows waren geweldig. Ik hoop zo hard dat ge niet gelijk gaat hebben.

Denk dat Yannick en Erhan het hebben van hun accent waardoor ze voor een streep voorhebben op andere comedians.

Zal we het hetzelfde zijn voor West-Vlamingen met een comedian die hun dialect spreekt zeker.

Jeroen Verdick in het Kempisch werkt bvb ook wel.

De try-out van XDR HHVB gezien vanavond. Was eigenlijk al een afgewerkte show van 2 uur maar uiteraard zullen er in de lotto arena nog vele extra’s zijn.

Op het laatste had ik tranen in de ogen van het lachen.

Was top en eigenlijk denk ik dat comedy nog steeds het best bekeken is in zo’n kleinere zaal.

Terug
Bovenaan