Vlaamse stand-up comedy

Soe live al een handvol keer meegepikt. Was altijd een hoogtepunt vd avond. Zowel als opener, mc of middle. Wel al effe geleden.

Ge moet soms snel zijn.
Recent nog tickets kunnen scoren voor Wouter Deprez. Maar ik mocht ook geen 5min. wachten.
Als ge echt wilt gaan en er zijn geen tickets. Paar dagen ervoor of dag zelf ticketswap ff checken. Kans dat er nog wat uit de bus valt is groot.

Ik zit in de vooruit nu. Han Solo met in voorprogramma Boeva & Demirci.

Wel kak om parking te vinden. Parking zuid stond al vol door de Gentse Feesten. We staan op 2km van hier nu. Met deze hitte verschrikkelijk om zover te stappen.

Ik zit in de vooruit nu. Han Solo met in voorprogramma Boeva & Demirci.

Wel kak om parking te vinden. Parking zuid stond al vol door de Gentse Feesten. We staan op 2km van hier nu. Met deze hitte verschrikkelijk om zover te stappen.
Volgende keer helicopter pakken dan!

Gisteren de show van Vincent Voeten gaan checken. Met momenten zeer grappig, al moet je wel into donkere humor zijn. Enkele rijen verder zaten een aantal vrouwen die duidelijk niet wisten wat te verwachten (en het blijkbaar ook niet goed vonden).

Coach van Arnout gaan bekijken vrijdag en dik in orde. Hij laat me niet luidop lachen zoals anderen dat wel kunnen maar tijd vloog voorbij en mij geamuseerd.

Terug
Bovenaan