Renegadexxripxx
Well-known member
Omdat Vlaanderen gekozen heeft om een eigen bestuur te doen met eigen klemtonen. Dan wil dit zeggen dat voor de zaken waar men een eigen klemtoon op zet, we andere resultaten krijgen. En dan ook anders behandeld worden.VREG kon dat toch ook niet aantonen dan, rechtspersoon zijnde, en ze haalden toch hun slag thuis.
Terwijl Demir in deze Vlaanderen vertegenwoordigt en dan kan ik toch wel een aantal nadelen aantonen:
-Waarom is de Grondwet anders voor Wallonië dan voor Vlaanderen?
-Waarom heb ik als Vlaming niet de financiële voordelen die Walen met zonnepanelen wel hebben?
-Waarom moet ik als Vlaming tot 2030 financieel bijdragen voor Waalse terugdraaiende tellers?
Het moment dat Brussel en Wallonië een wegenvignet heffen. En vlaanderen het forfait blijft gebruiken. Dan gaan wij gewoon dubbel of trippel betalen als er geen afspraken gemaakt worden. Ook al zijn we belgen.
Wil je dat oplossen -> herfederaliseer of splits. Maar als je voor splitsen kiest dan ga je door uw neus betalen aan de partij die dat niet il om te splitsen of alle partijen moeten dat willen. Net zoals als we willen herfederaliseren je door uw neus gaat betalen om de partij te overtuigen die dat niet wil.