lloerdy
New member
Ik heb ook ooit iets gelijkaardigs meegemaakt en dan een waardebon gekregen, zelfs zonder het aan te kaarten.
Een artikel (WD RED 4 TB HD) die zowat 50 euro goedkoper stond dan elders. Besteld, bleek niet meer op voorraad. Een paar dagen later staan de schijven er terug, maar 50 euro duurder. Ik ontving spontaan een mail van bol.com met bericht dat de prijs waaraan ik had gekocht fout geafficheerd was, maar ze gaven me een kortingsbon van 50 euro (enkel te gebruiken voor die HD), zodat ik het alsnog aan de oorspronkelijke prijs heb kunnen kopen.
Ik heb al heel veel op bol.com gekocht en ik heb al heel vaak contact gehad met hun klantendienst. Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met de klantendienst daar altijd super positief waren.
Ze hebben nog nooit moeilijk gedaan over garantie of iets dat terug werd gestuurd, en ik krijg altijd heel vlug antwoord.
Een paar jaar terug heb ik een speelgoedpiano van 30 euro gekocht voor mijn zoontje, die stuk was na 2,5 maand. Na een mail te sturen, hebben ze direct een nieuwe gestuurd (moest het originele niet eens terug sturen) en toen ik het pakket ontving zat er een kaartje bij en een konijnen knuffel (opgezocht op de site, die knuffel had een waarde van 22 euro...)
Als ik dan vergelijk met de grote belgische ketens, is dat echt een hemelsbreed verschil. De klantendienst van Dreamland is echt een regelrechte catastrofe. Elke keer miserie mee.
Een artikel (WD RED 4 TB HD) die zowat 50 euro goedkoper stond dan elders. Besteld, bleek niet meer op voorraad. Een paar dagen later staan de schijven er terug, maar 50 euro duurder. Ik ontving spontaan een mail van bol.com met bericht dat de prijs waaraan ik had gekocht fout geafficheerd was, maar ze gaven me een kortingsbon van 50 euro (enkel te gebruiken voor die HD), zodat ik het alsnog aan de oorspronkelijke prijs heb kunnen kopen.
Ik heb al heel veel op bol.com gekocht en ik heb al heel vaak contact gehad met hun klantendienst. Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met de klantendienst daar altijd super positief waren.
Ze hebben nog nooit moeilijk gedaan over garantie of iets dat terug werd gestuurd, en ik krijg altijd heel vlug antwoord.
Een paar jaar terug heb ik een speelgoedpiano van 30 euro gekocht voor mijn zoontje, die stuk was na 2,5 maand. Na een mail te sturen, hebben ze direct een nieuwe gestuurd (moest het originele niet eens terug sturen) en toen ik het pakket ontving zat er een kaartje bij en een konijnen knuffel (opgezocht op de site, die knuffel had een waarde van 22 euro...)
Als ik dan vergelijk met de grote belgische ketens, is dat echt een hemelsbreed verschil. De klantendienst van Dreamland is echt een regelrechte catastrofe. Elke keer miserie mee.