Verzendingfraude bij bol.com?

Ik heb ook ooit iets gelijkaardigs meegemaakt en dan een waardebon gekregen, zelfs zonder het aan te kaarten.
Een artikel (WD RED 4 TB HD) die zowat 50 euro goedkoper stond dan elders. Besteld, bleek niet meer op voorraad. Een paar dagen later staan de schijven er terug, maar 50 euro duurder. Ik ontving spontaan een mail van bol.com met bericht dat de prijs waaraan ik had gekocht fout geafficheerd was, maar ze gaven me een kortingsbon van 50 euro (enkel te gebruiken voor die HD), zodat ik het alsnog aan de oorspronkelijke prijs heb kunnen kopen.

Ik heb al heel veel op bol.com gekocht en ik heb al heel vaak contact gehad met hun klantendienst. Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met de klantendienst daar altijd super positief waren.
Ze hebben nog nooit moeilijk gedaan over garantie of iets dat terug werd gestuurd, en ik krijg altijd heel vlug antwoord.
Een paar jaar terug heb ik een speelgoedpiano van 30 euro gekocht voor mijn zoontje, die stuk was na 2,5 maand. Na een mail te sturen, hebben ze direct een nieuwe gestuurd (moest het originele niet eens terug sturen) en toen ik het pakket ontving zat er een kaartje bij en een konijnen knuffel (opgezocht op de site, die knuffel had een waarde van 22 euro...)
Als ik dan vergelijk met de grote belgische ketens, is dat echt een hemelsbreed verschil. De klantendienst van Dreamland is echt een regelrechte catastrofe. Elke keer miserie mee.
 
Ik ben toch ook héél tevreden van Bol.com.

Onlangs een doos van Bol.com gebruikt om iets te versturen naar iemand. Mijn label heb ik over dat label van Bol gehangen.
Mijn label is blijkbaar los gekomen, waardoor het label van Bol zichtbaar was. Aangezien die tracking al gebruikt was, is het retour gestuurd naar Bol.
Ik kreeg op oudejaarsavond om 20.30 een mailtje dat ze een pakket hadden ontvangen, maar dat ze niet wisten wat ze er mee moesten doen (wat logisch is, want is geen retour maar een zending naar iemand anders). Ze hebben dit dan direct terug naar mij gestuurd. Stond toch wel versteld van die service.
Ze hebben moeite gedaan om mijn gegevens op te zoeken, mij te contacteren, de verzendkosten op zich te nemen en het was dan nog met een andere koerier dan PostNL verstuurd.
 
uit ervaring weet ik dat bol.com makkelijk is qua klantenservice. Echter bestel ik vaak, en maak ik het ook vaak mee met bol com.
het goede nieuws: je krijgt veel geregeld met bol.com. het mindere nieuws: niet alles is oke.. als je de totaalsom maakt is bol.com een goede site, al mindert de kwaliteit beetje bij beetje
 
Terug
Bovenaan