Slyke
Well-known member
Een weekje geleden bestel ik 6 stuks van een verbruiksartikel bij bol.com aan een scherpe prijs (promotie was de helft van de gebruikelijke prijs).
Twee van de zes worden opgestuurd in een eerste zending en komen mooi aan.
De vier andere worden in een tweede zending gestuurd en ik krijg daarvan een bevestiging via post.nl.
Een dagje later komt er een melding binnen dat post.nl de artikelen retour stuurt naar bol.com wegens een "ongekend adres" (nochtans hetzelfde adres als de eerste en alle voorgaande zendingen).
Geld wordt teruggestort en er komt een mailtje: "als je de 4 artikelen toch nog wil, graag opnieuw een bestelling plaatsen".
Intussen zijn ze wel weer de "normale" (dubbele) prijs.
Kan gebeuren, zou je zo zeggen...
Het vreemde is dat dit nu al de 2de keer is dat ze dit "trucje" toepassen bij een promotie.
Deze zomer had ik exàct hetzelfde voor en kreeg ik ook maar een gedeelte van de zending binnen...
Nog iemand die dit heeft voorgehad?
Het lijkt er wel op dat ze doelbewust niet alle artikelen willen leveren, gezien de scherpe prijs?
Dat ze dan onmiddellijk een controle invoeren, bijv. "max 2 artikelen in promotie / klant", maar dit komt wel heel vreemd over...
Twee van de zes worden opgestuurd in een eerste zending en komen mooi aan.
De vier andere worden in een tweede zending gestuurd en ik krijg daarvan een bevestiging via post.nl.
Een dagje later komt er een melding binnen dat post.nl de artikelen retour stuurt naar bol.com wegens een "ongekend adres" (nochtans hetzelfde adres als de eerste en alle voorgaande zendingen).
Geld wordt teruggestort en er komt een mailtje: "als je de 4 artikelen toch nog wil, graag opnieuw een bestelling plaatsen".
Intussen zijn ze wel weer de "normale" (dubbele) prijs.
Kan gebeuren, zou je zo zeggen...
Het vreemde is dat dit nu al de 2de keer is dat ze dit "trucje" toepassen bij een promotie.
Deze zomer had ik exàct hetzelfde voor en kreeg ik ook maar een gedeelte van de zending binnen...
Nog iemand die dit heeft voorgehad?
Het lijkt er wel op dat ze doelbewust niet alle artikelen willen leveren, gezien de scherpe prijs?
Dat ze dan onmiddellijk een controle invoeren, bijv. "max 2 artikelen in promotie / klant", maar dit komt wel heel vreemd over...