Galaxy
Banned
Hebt ge ergens een link naar de koppeling tussen autisme en slaapproblemen, want daar heb ik toch nog niet veel over gelezen?
Zelf ook ass en als kind dacht ik ook dat ik slaapproblemen had, maar het probleem was in feite dat een dag voor mij niet uitputtend genoeg was en ik dan ook nog eens te vroeg in bed werd gestoken.
Slaapproblemen verdwenen dan ook bijna volledig toen ik 's nachts begon te werken.
Wat ik wel heb en quasi gans mijn volwassen leven al last van heb gehad is dat een dag voor mij te lang duurt (weet dat het kan tegenspreken met wat ik hiervoor zei), waardoor ik zo goed als altijd in twee keer slaap. Toen ik werkte in de bakkerij stond ik op om 18u, 's shift begon om 19 of 20u, tot een uur of zes 's morgens, eerst iets eten en vervolgens een uurtje slapen om daarna aan de andere taken te beginnen en tegen een uur of één/twee terug te gaan slapen.
De laatste jaren ben ik thuis en profiteer ik ervan om in de namiddag een uurtje bij te slapen zodat mijn hoofd weer fris is, als ik dat niet doe zijn mijn gedachten tegen de avond een waas en komt er niets meer uit mijn handen.
Edit: qua medicatie weet ik dat ik nooit mag stoppen met anti-psychotica, laatste keer dat ik dat deed kreeg ik na een klein half jaar weer hallucinaties, en hoop ik dat ik ooit de AD kan afbouwen; maar zodra ik dat doe gaat mijn gemoed weer alle kanten uit, dus misschien moet ik dat ook maar uit mijn hoofd zetten. Nooit begonnen
Ik had op mijn werk redelijk wat mensen met ass en allemaal slaapproblemen, buiten degene dat antipsychotica namen.met slaapmedicatie omdat ik heb gezien wat dat met mijn vader deed (altijd nachtwerk gedaan en toen hij op pensioen ging heeft het nog jaren geduurd voor hij gemiddeld meer dan vijf uur kon slapen op een nacht).
Zal effe pm'en

Als ik jou verhaal hoor zou ik ook gewoon zeggen "Ah Horse was verslaafd, is afgekickt door het af te bouwen" .