Mulan
Well-known member
Nope, vallen allemaal onder de IFIC-schaal nu.De lonen als verpleging in een rusthuis liggen wel lager dan in een ziekenhuis, dan kan wel al schelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, vallen allemaal onder de IFIC-schaal nu.De lonen als verpleging in een rusthuis liggen wel lager dan in een ziekenhuis, dan kan wel al schelen.
Maar je hebt het niet over haar anciënniteit, hoeveel shiftpremie daarin zit en welk diploma ze heeft. Vandaar dat je daar reactie op krijgt.Sorry, kan enkel zeggen wat mijn vrouw verdient als 4/5 en dat is als verpleging op operatiekwartier (10u shift) 2050 euro netto...
Is wel een verschil als je in een prive of openbaar rusthuis werkt, iirc...Nope, vallen allemaal onder de IFIC-schaal nu.
Sorry, kan enkel zeggen wat mijn vrouw verdient als 4/5 en dat is als verpleging op operatiekwartier (10u shift) 2050 euro netto...
De lonen als verpleging in een rusthuis liggen wel lager dan in een ziekenhuis, dan kan wel al schelen.
Als je echt meer wil verdienen moet je als zelfstandig verpleging starten en zo in een ziekenhuis werken, die gaan nog met paar 100en euro's meer naar huis en doen vaak enkel de mooie uurtjes
Heb je de lijst met kpb'en al eens bekeken? Als je daar je draai nog niet in kan vinden moet er toch iets mis zijn ze. (Komende van een kpber 24k van uw belastingsgeld en counting)Dit is zo vandaag de dag, voor alle niet knelpuntberoepen. Ergens niet echt eerlijk als je op uw 30e of 40e opeens weet wat je wilt doen met je leven (en deze kans niet krijgt omdat het geen kpb is)
Heb je de lijst met kpb'en al eens bekeken? Als je daar je draai nog niet in kan vinden moet er toch iets mis zijn ze. (Komende van een kpber 24k van uw belastingsgeld en counting)
Imo gaat er in de toekomst nog een serieuze aanvulling gebeuren.Wel zot die lijst. Er zitten er een pak in dat ik toch niet zou verwachten.
Even gaan kijken, blijkbaar staat mijn eigen beroep (verzekeringsadviseur) alsook die van ons madam (boekhouder-accountant) zelfs op de lijstWel zot die lijst. Er zitten er een pak in dat ik toch niet zou verwachten.

Even gaan kijken, blijkbaar staat mijn eigen beroep (verzekeringsadviseur) alsook die van ons madam (boekhouder-accountant) zelfs op de lijst
Idd sectors waar wel continu volk gezocht wordt maar om te zeggen dat het een "probleem" is... Damn.
En hoeveel zouden we er nu al over hebben als mensen niet zouden roken, drinken en te dik zijn?Stel nu nog dat het over €100.000 investering van de overheid gaat. Afgeschreven op een (resterende) carrière van 25 jaar is dat €4000 per jaar. Minder dan 10% van een jaarloon. 10 zij-instroom verpleegkundigen kosten de samenleving dan ongeveer even veel als 11 verpleegkundigen via het modeltraject.
En, doordenker, hoeveel kosten 0 verpleegkundigen onze samenleving?
"Oud worden" lijkt me de grootste slokkop voor de zorgsector. Zullen we anders mensen ineens verbieden van oud te worden?En hoeveel zouden we er nu al over hebben als mensen niet zouden roken, drinken en te dik zijn?
90% van onze kost voor gezondheidszorg zou naar het schijnt (volgens de krant) daardoor vermeden kunnen worden
Sorry het stond in de Humo."Oud worden" lijkt me de grootste slokkop voor de zorgsector. Zullen we anders mensen ineens verbieden van oud te worden?
Lost de groeiend wordende uitgave voor de pensioenen op, het tekort aan beschikbare woningen,....
Staat dakwerker daar ook niet tussen? Kan iemand de lijst hier copy pasten?Even gaan kijken, blijkbaar staat mijn eigen beroep (verzekeringsadviseur) alsook die van ons madam (boekhouder-accountant) zelfs op de lijst
Idd sectors waar wel continu volk gezocht wordt maar om te zeggen dat het een "probleem" is... Damn.
https://www.vdab.be/trends/knelpuntberoepen vanonder bij downloadsStaat dakwerker daar ook niet tussen? Kan iemand de lijst hier copy pasten?