SpYdR0
Member
Afgelopen zaterdag verkocht ik een gamepc via facebook marketplace. De koper heeft deze hier getest en alles werkte zoals het moest. Er werd ook een verkoopsovereenkomst getekend waar in staat dat de koper getest heeft en akkoord is met de staat van het toestel.
Nu stuurt de koper mij gisteravond berichten dat hij na het installeren en updaten van software een bluescreen heeft gekregen (page fault in nonpaged area) en dat de 1TB HDD die er in zat niet herkend wordt. Na wat over en weer sturen blijkt dat de HDD wel degelijk herkend werd, maar geen partitie meer heeft. Uit de antwoorden die ik krijg kan ik ook concluderen dat de koper duidelijk niets kent van computers.
Nu wil hij graag langskomen en dat ik zijn problemen op los, maar ik vind het nogal lastig. Ik ben dit niet verplicht lijkt mij en weet niet wat er met die PC gebeurd is?
Ik koop en verkoop al jaren 2dehands materiaal en heb nog nooit problemen gehad. Daarom wou ik graag eens horen hoe jullie dit zouden aanpakken? Bedankt voor jullie ongezouten mening
Nu stuurt de koper mij gisteravond berichten dat hij na het installeren en updaten van software een bluescreen heeft gekregen (page fault in nonpaged area) en dat de 1TB HDD die er in zat niet herkend wordt. Na wat over en weer sturen blijkt dat de HDD wel degelijk herkend werd, maar geen partitie meer heeft. Uit de antwoorden die ik krijg kan ik ook concluderen dat de koper duidelijk niets kent van computers.
Nu wil hij graag langskomen en dat ik zijn problemen op los, maar ik vind het nogal lastig. Ik ben dit niet verplicht lijkt mij en weet niet wat er met die PC gebeurd is?
Ik koop en verkoop al jaren 2dehands materiaal en heb nog nooit problemen gehad. Daarom wou ik graag eens horen hoe jullie dit zouden aanpakken? Bedankt voor jullie ongezouten mening