Verkocht - Apple iPhone 13 Pro (Goud - 128gb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
28/09/2023 20:00

Kode9

Member
iTrader: 100% (4/4)
Algemene informatie/specificaties
iphone - 720 -> 780
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen Zuid
Deze mag buiten wegens het ontvangen van een toestel van mijn werkgever.
Hij zat steeds in een hoesje, heeft altijd een screenprotector er op gehad en is nooit gevallen.

De algemene staat is zeer goed. Hier en daar zie je een oppervlakkig krasje op de rand. Ook enkele krasjes aan de lightning port (valt in het echt niet zo op als op de foto).
Het scherm is quasi perfect: 1 klein mini krasje links boven (moeilijk te zien op de foto's). Onzichtbaar vanaf het scherm aan gaat.

Batterij = 96%

Wat krijg je er bij?

- Kabeltje
- Extra screenprotector (zit er ook eentje op)
- Camera protector
- stapel cases (2x transparant, 1x blauw leder, 1x donkergroen silicone)
- Aankoopbewijs -> Nog garantie tot januari 2025

Foto's

Meeneemprijs: 700eur


Omgeving Antwerpen Zuid, kan ook verzonden worden.
Staat ook op 2dehands.


Verkocht via 2dehands

 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een 13 Pro 255 GB zonder enige kras gekocht voor 580 en een 13 Pro Max 265 GB voor 650. Beide batterij van 91%.

Een bod van 500 lijkt me dan helemaal zo gek nog niet.
 
Ik heb net een 13 Pro 255 GB zonder enige kras gekocht voor 580 en een 13 Pro Max 265 GB voor 650. Beide batterij van 91%.

Een bod van 500 lijkt me dan helemaal zo gek nog niet.
Dan heb je mooie koopjes gedaan. Met alle respect, maar andermans koopjes bepalen de waarde van een/mijn product niet. Zelfs swappie/rebuy etc geeft meer dan dat, en die gaan stevig onder de waarde om zelf nog wat winst te draaien.
 
Schaamteloos 😂 jongens toch. Beetje bieden naar waarde aub.
1. Zet een minimumprijs, zoals verplicht door de regels
2. Jouw waanideën over de waarde van jouw oude hardware maken mij niet schaamteloos. Ik kan de bal ook terugkaatsen. Stel een realistische vraagprijs in en je zal misschien wel boden krijgen.
 
1. Zet een minimumprijs, zoals verplicht door de regels
2. Jouw waanideën over de waarde van jouw oude hardware maken mij niet schaamteloos. Ik kan de bal ook terugkaatsen. Stel een realistische vraagprijs in en je zal misschien wel boden krijgen.
Zucht. Het feit dat je een week geleden ook al eens 'bod 500eur' postte maar binnen de paar minuten die post weer verwijderde, spreekt boekdelen.
Er stond overigens een minimumprijs, wat je ongetwijfeld een week geleden ook gezien hebt toen je ook al eens 500eur wilde bieden. Staat ook nog in de header. Mijn meeneemprijs verschoof intussen (als laatste up) naar de minimumprijs, waardoor deze kwam te vervallen.

En waanideeën? Oude hardware? Dit wordt beter en beter haha. Ik baseer mij op gemiddelde prijzen hier, op 2dehands, op FbMarket, op refurbished websites, en op wat opkopers er voor geven. Jij wil gewoon een koopje doen onder de marktwaarde. Veel succes in je bargainhunt.
 
Laatst bewerkt:
500 is een goed bod hoor. Oké, dat is laag voor dergelijk toestel maar als ik de foto's in acht neem zijn er toch wel gebruikssporen. Pas op met de prijzen die je te zien krijgt op dergelijke websites als Valyuu & Rebuy. Van zodra ze het toestel gecheckt hebben moet je rekenen dat ze er meestal nog eens €50-€100 af doen.

Ik schat dat je dit toestel verkocht krijgt voor tussen de €550-€600, hoger echt niet. Zo een belachelijk bod werd hier niet gedaan.

Soit, succes met de verkoop :)
 
Hoe gezellig ik het ook vind dat iedereen zijn mening komt geven over de waarde ;) Voor hulp ivm waardebepaling zal ik posten in "Prijsschatting".
 
Hoe gezellig ik het ook vind dat iedereen zijn mening komt geven over de waarde ;) Voor hulp ivm waardebepaling zal ik posten in "Prijsschatting".
Die discussie werk je zelf in de hand door een stuk boven marktprijs te vragen en een quasi correct bod af te doen als schaamteloos
 
Die discussie werk je zelf in de hand door een stuk boven marktprijs te vragen en een quasi correct bod af te doen als schaamteloos
Die 'marktprijs' is nog steeds subjectief want ik denk daar anders over (en genoeg andere verkopers samen met mij, kijk gerust rond wat anderen vragen). Zullen we anders op elk item hier een bod doen van 200eur lager want 'ik vind dat' de prijs te hoog is? Waar zijn we dan mee bezig? :)
Soit, ik ga er niet verder op in, eindeloze discussie. Hier mag gerust een slotje op.
 
1. Zet een minimumprijs, zoals verplicht door de regels
2. Jouw waanideën over de waarde van jouw oude hardware maken mij niet schaamteloos. Ik kan de bal ook terugkaatsen. Stel een realistische vraagprijs in en je zal misschien wel boden krijgen.
Net gecheckt en er heeft hier altijd een minimumprijs gestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan