Apple iPhone 13 Pro 256GB 6.1" Graphite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
00/00/0000 00:00

Buon

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (84/84)
Algemene informatie/specificaties
Apple iPhone 13 Pro 256GB 6.1" Graphite
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Aalst
Verkoop bij deze dus een Apple iPhone 13 Pro 256GB Graphite, 6.1" scherm. Sinds launch een dik jaar gebruikt. Nog in zeer goede staat, altijd case en screen protector gebruikt. Er zit momenteel nog een matte glazen screen protector op. Quasi geen sporen aan het frame behalve heel licht aan laadpoort en mute switch.
Inbegrepen zijn de originele doos en ongebruikte kabel. Ook inbegrepen zijn een reserve matte screen protector, een nieuwe Spigen case, een gebruikte Spigen case, een aftermarket bruine (nep?)lederen case en nog 2 andere cases.
Batterijgezondheid staat op moment van schrijven op 100% (zie screenshot).
Denk dat er nog iets van een kleine 2 maand garantie op is.

Foto's terug te vinden in dit album:


Bieden vanaf 700 EUR, meeneemprijs 750 EUR. Bij voorkeur enkel afhaling gezien de waarde van het goed. Kan eventueel ook geleverd worden indien niet te ver rondom Aalst. Betaling kan cash of met overschrijving vooraf.

Ik sluit af 24u na het eerste bod met 15 minuten verlenging als er binnen 15 minuten voor eindtijd nog een bod geplaatst wordt.
 
Ik heb interesse maar enkel als het mogelijk is een aankoopbewijs ( prijs omschrijving beide namen en handtekeningen ) te maken, ik woon in Asse dus in de buurt van Aalst komen we wel uit.

Blijkbaar heb ik hier een nieuwe account moeten maken - mijn 9lives werkte niet meer, tijdje geleden.
 
Geen factuur bij uit een Belgische winkel?
Nee. Gekocht in de online Apple store dus de factuur staat op Apple Distribution International Ltd. - Hollyhill Industrial Estate -Hollyhill, Cork - Ireland.

Maar je kan er ongetwijfeld mee naar de Apple store in Brussel of elke authorised reseller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan