Verdwijnt de V12 werkelijk binnen de 5 à 10 jaar?

Een tesla is dan ook geen sportwagen.

En we zitten hier het begin van een tijdperk te vergelijken met volledig doorontwikkelde technologie. De tesla's zijn de Ford T's he.

Das dubbel waar. Maar het zij toch de sportiefste evs tov de concurrentie. Zo een taycan in de juiste specs kan ik wel smaken. Nuja we staan aan het begin van een nieuw tijdperk. Het voordeel vd twijfel zullen we maar zeggen zeker. Zijn er al pure sport ev's? Ik kan niet direct een opnoemen.
 
Ice's gaan nog niet onmiddellijk verdwijnen. Een alleenstaande met 1800 euro netto inkomen die op een huur-appartement woont moet zich ook blijven verplaatsen of moet die dan maar met de fiets gaan? Er zal altijd nood zijn aan betaalbare compacte gezinswagens, voorlopig kun je ev's niet echt betaalbaar noemen als particulier.
 
Das dubbel waar. Maar het zij toch de sportiefste evs tov de concurrentie. Zo een taycan in de juiste specs kan ik wel smaken. Nuja we staan aan het begin van een nieuw tijdperk. Het voordeel vd twijfel zullen we maar zeggen zeker. Zijn er al pure sport ev's? Ik kan niet direct een opnoemen.
Rimac Nevera maar die is een beetje buiten categorie qua prijs :p
 
Das dubbel waar. Maar het zij toch de sportiefste evs tov de concurrentie. Zo een taycan in de juiste specs kan ik wel smaken. Nuja we staan aan het begin van een nieuw tijdperk. Het voordeel vd twijfel zullen we maar zeggen zeker. Zijn er al pure sport ev's? Ik kan niet direct een opnoemen.
Ja, Lotus Evija bvb, en een hele hoop kleinere fabrikanten (geen idee of ze al op de markt zijn): Pininfarina ging er 1 maken, AC Cobra komt in EV-variant, ...
 
Beiden kosten blijkbaar 2.000.000€
Voor mij dan liever een 288 gto aub 😁
Als we dan toch bij Ferrari gaan kijken: 296GTB: Hybride V6 met 830PK. Die houdt dus een 812 Superfast, F8 Tributo, F12 TDF, F50 GT1, ... bij voor 321000$.
Toch wel een héél stuk goeikoper dan de V12's ook.
 
Als we dan toch bij Ferrari gaan kijken: 296GTB: Hybride V6 met 830PK. Die houdt dus een 812 Superfast, F8 Tributo, F12 TDF, F50 GT1, ... bij voor 321000$.
Toch wel een héél stuk goeikoper dan de V12's ook.
Hybride s kan ik wel smaken hoor. Gisteren een 545e tegengekomen en moest direct aan @Musk denken met enkel positieve vibes 👍👍👍👍

Wat is eeb "gtfo" @Brecht
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Wat? Ooit eens in een GT3 gezeten en dat ding tot 9000 RPM opengetrokken? Kan me niet inbeelden wat je nog meer wil hoor.
Ik denk dat hij vooral bedoelde dat je hoort te weten dat elke Porsche een boxer motor heeft als je op dit sub-forum post! :D
 
Aston Martin heeft aangekondigd dat de opvolger van de DB11 (die nu nog zowel een V8 als V12 heeft) volledig elektrisch wordt.

VERSCHRIKKELIJK. Maar het is niet anders...
 
Ik vind dat allemaal zo verschrikkelijk niet. Tijden veranderen en een nieuwe db11 kan ik toch niet betalen :p
 
Ik vind dat allemaal zo verschrikkelijk niet. Tijden veranderen en een nieuwe db11 kan ik toch niet betalen :p
Ja, dat heb ik dus ook. Oke, een V12 klinkt leuk. Maar qua prestaties halen ze hetzelfde uit een V6...
Bij de S-klasse zag je dat enorm he. S63 vs S65, amper verschil buiten de prijs...
 
Terug
Bovenaan